ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЦИФРОВОЇ СТРАТЕГІЇ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ТЕХНОЛОГІЙ, МОЖЛИВОСТЕЙ І ПРОРИВНИХ ЗМІН

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.26661/hst-2020-4-81-02

Ключові слова:

концепція цифрової стратегії, штучний інтелект, інформація, машинне навчання, автоматизація, нове цифрове мислення

Анотація

Актуальність теми дослідження. Актуальність дослідження у тому, що сучасні умови діджиталізації вимагають формування моделі цифрової стратегії сучасного світу у контексті розвитку технологій, можливостей і проривних змін, що виступають як конкурентоспроможна сила, в основі якої експоненціональний розвиток, цифрова інформація, довгострокові впливи на економіку, бізнес, суспільство, людину, національне і глобальне. Мета дослідження – удосконалення теоретичних і практичних аспектів формування концепції цифрової стратегії сучасного українського суспільства у контексті розвитку технологій, можливостей і проривних змін. Завдання дослідження: 1) проаналізувати інформацію, штучний інтелект і машинне навчання як потужні важелі для залучення величезної кількості даних, що революціонізують наше життя і виробництво; 2) показати вплив автоматизації на формування робочих місць у різноманітних сферах праці та управління талантами у цифрову епоху; 3) з’ясувати місце і роль інформації як основи цифрової стратегії нової інформаційної революції. Методологія - використано системний та інституціональний методи, що дозволили все привести в надійну систему для керування складними сферами взаємозалежної діяльності, яка дозволяє розкривати й аналізувати складові компоненти і послідовно сполучати їх один з одним. Інституційний метод необхідний для формування цілісного уявлення про те, як інституціональна підсистема впливає на функціонування інформаційної підсистеми. Методи - модуси інформаціології – загальні принципи-постулати креативного відношення кореляції суб’єкта-креатора до конкретно-наявної інформаціологічної дійсності, а також фіксації результатів діяльності суб’єкта у гностизації до світу, природи, соціуму, інститутів влади та їх взаємодії один з одним. Результат дослідження. У результаті проведеного дослідження проаналізовано інформацію, штучний інтелект і машинне навчання як потужні важелі для залучення величезної кількості даних, що революціонізують наше життя і виробництво; досліджено вплив автоматизації на формування робочих місць у різноманітних сферах праці та управління талантами у цифрову епоху; з’ясовано місце і роль інформації як основи цифрової стратегії нової інформаційної революції. Практичні рекомендації: 1) упроваджувати концепцію цифрової стратегії сучасного українського суспільства у контексті розвитку проривних змін в організації; 2) формувати нове цифрове мислення з врахуванням нової цифрової культури, щоб протидіяти негативним технологіям нового дня; 3) формувати комп’ютеризацію за допомогою систем штучного інтелекту та роботів, що приведуть до підвищення продуктивності, усунення перешкод для інновацій, появі нових можливостей для малого бізнесу, стартапів, зниження бар’єрів для входження на ринку, реалізації програмного забезпечення як послуги

Посилання

Rogit Bgargawa, 2019. Unobvious: how to predict the future, analyzing trends / trans. from English K. Derevyanko. Kharkiv: Vivat. 288.

E. Brinolfsson, E. McAfee. 2016. The second era of machines: work, progress and prosperity in times of emergency technology. Kyiv: FUND. 236.

Sunil Gupta, 2020. Digital strategy. Business Rethinking Guide / trans. from English I. Kovalyshena. Kyiv: KM-BOOKS Publishing House. 320.

Kevin Kelly, 2018. Inevitable. 12 technologies that shape our future / trans. from English Natalia Valevska. Kyiv: Our format. 304.

Mykola Kirichenko, 2019. The impact of digital technologies on the development of human and social capital in a digital society. Humanities studies: Collection of Scientific Papers. Zaporozhye: ZNU. 1 (78). 108-129.

Daniel Levitin, 2020. Structured thinking. Clear mind in information chaos / trans. from English Roman Shiyan. Kyiv: Our format. 456

Nikitenko V., 2013. The problem field of the geocultural phenomenon: scientific approaches. Hileya : zb. science. pr. Kyiv: UAN TOV «NVP» «VIR», 71. 500-504.

Nikitenko V., 2013. Contemporary geoculture as a socio-cultural phenomenon. Humanitarnyy visnyk Zaporizʹkoyi derzhavnoyi inzhenernoyi akademiyi. Zaporizhzhia: ZDIA, 53. 261-270.

Nikitenko V., Andriukaitiene R., 2019. Developing corporate management to improve the quality of customer service. Humanities studies: Collection of Scientific Papers. Zaporozhye: ZNU. 1 (78). 140-153.

Oleksenko R., 2017. Person in sinformative society as a main of competitiveness object. 59-62.

Andrew McAfee, Eric Brinolfsson, 2019. Car, platform, crowd. How to tame our future / trans. from English Alexander Astashov. Kyiv: Our format. 336.

Tim O’Reilly, 2018. Who knows what the future will be like / trans. from English Yulia Kuzmenko. Kyiv: Our format. 448.

Stephen Pinker, 2019. Enlightenment today. Arguments in favor of reason, science and progress. Kyiv: Our format. 560.

Michael Porter, 2019. Competitive advantage. How to achieve consistently high results / per from English. Iryna Yemelyanova, Iryna Hnatkovska. Kyiv: Our format. 624.

Alex Ross, 2017. Industries of the future / trans. from English Natalia Koshmanenko. Kyiv: Our format. 320.

Christopher Steiner, 2018. Total automation. How computer algorithms change lives / trans. from English Alexander Lototsky. Kyiv: Our format. 280.

Max Tegmark, 2019. Life 3.0 The era of artificial intelligence / trans. from English Zorina Korablina. Kyiv: Our format. 432.

Provost Foster, Tom Fousett, 2019. Data science for business. How to collect, analyze and use data. Kyiv: Our format. 400.

Alla Skull, Valentina Voronkova, Luay Mutz, Alexander Fursin, 2019. Information and innovation technologies as a factor in improving the efficiency of the digital economy and business in the context of globalization 4.0. Humanities studies: Collection of Scientific Papers. Zaporozhye: ZNU. 1 (78). 170-181

Klaus Schwab, 2019. The Fourth Industrial Revolution, Forming the Fourth Industrial Revolution. Kharkiv: Family Leisure Club. 426.

Strutynska I., 2019. Digital literacy of human capital of business structures. Economics and business management. 4, 2019. Pp. 93-100.

Voronkova Valentyna, Metelenko Natalya, Nikitenko Vitalina, Silina Iryna, 2019. System analysis of the economy of sustainable development as environmentally balnced and socially oriented one. HUMANITIES STUDIES: Collection of Scientific Papers. Zaporizhzhiа: ZNU. 1 (78). 86-97.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-08-05

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНА ФІЛОСОФІЯ ТА ФІЛОСОФІЯ ІСТОРІЇ