ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ДОЗВІЛЛЯ ТА СПОРТИВНОГО КЛУБУ
DOI:
https://doi.org/10.32782/hst-2024-19-96-13Ключові слова:
якість, сервіс, дозвілля та спортивний клубАнотація
Зниження фізичної активності спонукає підприємницькі організації спортивної індустрії створювати більше спортивних клубів і споруд, зміцнювати спортивну інфраструктуру. Організації, що надають спортивні послуги, стикаються з численними проблемами, які спонукають до прийняття рішень, спрямованих на заохочення клієнтів цікавитися пропонованими послугами та користуватися ними. Тому важливо, щоб усі рівні управлінського персоналу та акціонерів залишалися креативними, оригінальними, інноваційними, гнучкими, а головне – інноваційними (Howieson et al., 2019). В даний час все більша кількість досліджень показує, що успіх управління спортивними центрами і підтримання конкурентоспроможності вимагає більш ефективного і сучасного менеджменту (Álvarez – García et al., 2019). При зростанні конкуренції в сфері обслуговування спортивних клубів задоволення очікувань клієнтів сервісом стає пріоритетним завданням. Управління позитивним клієнтським досвідом шляхом підвищення лояльності клієнтів є важливим аспектом для збереження конкурентного середовища. Тому важливо, щоб спортивні організації присвячували час і зусилля для розуміння і оцінки очікувань і потреб свого унікального сегмента клієнтів при користуванні послугами спортивного клубу. Дослідницька проблема: який розрив між очікуваннями клієнтів і фактичною якістю обслуговування, і які існують шляхи усунення розривів у якості? Мета дослідження: визначити якість послуг спортивного клубу з точки зору клієнтів. Завдання дослідження: визначити фактори, що впливають на якість послуг розважально-спортивного клубу та напрями його вдосконалення; Оцініть якість послуг спортивного клубу з точки зору очікувань клієнтів і фактично отриманого сервісу. Методи дослідження: огляд та синтез літератури, кількісні дослідження – анкетування, статистичний аналіз даних, описовий статистичний аналіз. Висновок: сервіс спортивного клубу знаходиться на досить високому рівні, але необхідні якісні рішення з підвищення якості для модернізації та розширення приміщень та оновлення обладнання. Встановлено додаткові послуги (дієтолог, масажистка, послуги солярію) та розширено групові тренування. Дослідження показало, що при оцінці якості послуг з точки зору відчутності, надійності, визначеності, оперативності, емпатії до клієнтів емпатія є найменш цінною емпатією. З нижчими балами оцінюється здатність співробітників реалізовувати потреби відвідувачів, виділення індивідуальної уваги відвідувачу, вирішення проблем, що виникли в проблемах, що виникли у клієнта, реалізація та кваліфікація особливих потреб, забезпечення обладнанням для надання послуг.
Посилання
Álvarez-García, J., González-Vázquez, E., Del Río-Rama, M. D. L. C., & Duran-Sanchez, A. (2019). Quality in customer service and its relationship with satisfaction: an innovation and competitiveness tool in sport and health centers.
International journal of environmental research and public health, 16(20), 3942.Al-Gasawneh J.A., Anuar M.M., Dacko-Pikiewicz Z., Saputra J. (2021). The Impact Of Customer Relationship Management Dimensions On Service. Quality Polish Journal Of Management Studies, Vol.23, No. 2, p.24-41
Aminuddin, J. J., & Shah, P. M. (2017). Customer’s expectation, perception and satisfaction with service quality of a fitness center in Malaysia. Int. J. Phys. Educ. Sports Health, 4, 146-150.
Attia, M. A., Chepyator-Thomson, J. R., Sonkeng, K., & el Azim, H. K. E. D. A. (2018). Use of Sport Promotion Mix to Increase Consumption of Services: A Case Study of El-Hawwar Sport Club in Egypt. ICHPER-SD Journal of Research, 10(1), 28-38.
Behnam, M., Doyle, J. P., & Delshab, V. (2020). The impact of consumer knowledge on profitable consumer loyalty through perceived service quality and psychological involvement in non-profit sport clubs. International Journal of Sports Marketing & Sponsorship, 22(2), 407-427
Biscaia, R., Correia, A., Santos, T., Ross, S., & Yoshida, M. (2017). Service quality and value perceptions of the 2014 FIFA World Cup in Brazil. Event Management, 21(2), 201-216.
Howieson, W. B., Burnes, B., & Summers, J. C. (2019). Organisational leadership and/for sustainability: Future directions from John Dewey and social movements. European Management Journal, 37(6), 687-693.
Hue Minh, N., Thu Ha, N., Chi Anh, P. & Matsui, Y. (2015). Service Quality and Customer Satisfaction: A Case Study of Hotel Industry in Vietnam. Asian Social Science, Vol. 11, No. 10, p. 73-85
Polyakova, O., & Ramchandani, G. (2023). Perceived service quality among regular users of gyms in public sports centres in the UK. Managing Sport and Leisure, 28(1), 35-54.
Siddiqi K.O. (2011). Interrelations between service quality attributes, customer satisfaction and customer loyalty in the retail banking sector in Bangladesh. International Journal of Business & Management ,6(3) pp 12-36.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу