НОВА ПАРАДИГМА РОЗВИТКУ СПОРТИВНОЇ ІНДУСТРІЇ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ ДОСВІДУ ВИСОКОРОЗВИНУТИХ КРАЇН СВІТУ)

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/hst-2023-16-93-09

Ключові слова:

спортивна індустрія, цифровізація, штучний інтелект, кампус, фізичне виховання, розумний спорт, нова парадигма NFT, Китай, Японія

Анотація

Актуальність дослідження цифрової спортивної індустрії у тому, що вона представляє новий спосіб нарощування спортивної потужності та реалізації комплексного розвитку нової парадигми спорту, яку представлено як розумну трансформацію фізичного виховання в епоху цифровізації. Нами досліджено цифрові інновації спортивної індустрії, які є пріоритетом національного розвитку високорозвинутих країн Китаю та Японії, що розвиваються у контексті реформ та модернізації спортивної політики на державному рівні. «Індустрія цифрового спорту» забезпечує безперервну інтеграцію спорту та технологій, культури, медичного обслуговування, догляду за літніми людьми, всебічно стимулюючи трансформацію та модернізацію галузі, сприяючи економічному розвитку та спортивної потужності. Мета дослідження – теоретичні і практичні аспекти нової парадигми розвитку спортивної індустрії у цифровому столітті (на прикладі досвіду високорозвинутих країн). Завдання дослідження: 1) проаналізувати розвиток спортивної індустрії у Китаї та дослідити нові цифрові технології у сфері спортивної індустрії; 2) продемонструвати розвиток штучного інтелекту у спортивній індустрії Японії; 3) розкрити нові напрями розвитку штучного інтелекту у спортивній індустрії передових країн світу; 4) з’ясувати упровадження нової парадигми NFT в інтегрованому розвитку віртуальної реальності спортивної індустрії. Цифрова спортивна індустрія не тільки забезпечує зручні умови для спортивної індустрії, але також надає безліч продуктів і послуг для користувачів мережі, що займаються серфінгом в Інтернеті. Вона може здійснювати поширення інформації про спорт та здоров’я, коли поширення спортивних знань система неспроможна задовольнити потреби. Поглиблене застосування цифрових технологій у сфері спорту змушує країни посилювати популяризацію нових технологій та засобів у вигляді технологічних оновлень, підвищувати цифрові можливості та інтернет-грамотність у різних сферах спорту, щоб усунути інституційне створення перешкод для спортивної реформи та розвитку «спорту для людей». У нових умовах технологічного застосування цифрові технології широко використовуються у спортивних змаганнях, масовому спорті та дитячо-юнацькому спорті, підвищуючи інтелект, зручність та широкий спектр спортивного розвитку, розвиваючи універсальність, щоб сприяти популяризації спортивних концепцій, поінформованості про здоров’я та просування концепцій спортивної культури.

Посилання

Andriukaitiene, R., & Bilohur, V. (2021). Management of sports education in coronavirus crisis times. Humanities studies. Zaporizhzhia : Publishing house “Helvetica”. 8 (85). 70–81.

Antanas, U., & Ausrine, S. (2022). The influence of digital marketing on the football clubs communication. Humanities studies. Zaporizhzhia : Publishing house “Helvetica”. 13 (90).

Akranglyte, G., Andriukaitiene, & R. Bilohur, V. (2020). Formation of sportsman character and image as a competitive advantage in mass media (continuation of the article № 2. 2019). Humanities studies. Zaporizhzhia : Publishing house “Helvetica”. 3 (80). 92–111.

Biciusas, S. (2019). Factors for the preparation of high master athletes in the sports organization staff competence context. Humanities Studies. Zaporizhzhia : Publishing house “Helvetica”. 2 (79). 137–152.

Bilohur, V. Andriukaitiene, R., & Makieshyna, Y. (2021). Educational policy in sport field. during the COVID-19 pandemic: challenges, threats, development trends. Humanities studies. Zaporizhzhia : Publishing house “Helvetica”. 7 (84). 65–74.

Bilohur, V., & Andriukaitiene, R. (2020). Sports culture as a means of improving the sports personal integrity: philosophicalcultural and anthropological analysis. Humanities studies. Zaporizhzhia : Publishing house “Helvetica”. 6 (83). 136–152.

Lekavičius, T. (2020).Human resource management in sports organisation from the point of employees’ view. Humanities studies. Zaporizhzhia : Publishing house “Helvetica”. 5 (82). 147–159.

Voronkova,V., Cherep, A., Nikitenko, V., & Andriukaitiene, R. (2019).Conceptualization of digital reality expertise in stochaic insurance conditions: nonlinear methodology. Humanities studies. Zaporizhzhia : Publishing house “Helvetica”. 2 (79). 182–195.

Bradauskiene, & K., Svagzdiene, B. (2022). Sports as leisure during the pandemic period: theory and practice. Humanities studies. Zaporizhzhia : Publishing house “Helvetica”. 13 (90).

Lekavičius, T. (2020). Human resource management in a sports organisation from the point of employees’ view. Humanities studies. Zaporizhzhia : Publishing house “Helvetica”. 5 (82). 147–159.

Oleksenko, K., & Khavina, I. (2021). Essence and structure of the readiness of future primary school teachers to design the learning environment. Revista de la Universidad del Zulia, 12 (34), 398–409.

Oleksenko K. (2018). Formation of professional IT competence as the basis for reforming the modern Ukrainian school. Mokslas ir praktika: aktualijos ir perspektyvos Taptautinė mokslinė – praktinė konferencija. 128–129.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-13

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ СПОРТУ