ОЦІНКА КОМУНІКАЦІЇ ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/hst-2023-15-92-10

Ключові слова:

комунікація, соціальні мережі, спортивний клуб

Анотація

Актуальність і новизна теми: Інформація, що надається клієнту сучасними організаціями, переміщається у зовнішній простір, тому дуже важливо зрозуміти сенс і вплив зовнішньої комунікації на організацію, з’ясувати, які види зовнішньої комунікації існують і чим вони відрізняються між собою. Stanišauskienė (2016) визначає зовнішню комунікацію компанії – надання інформації компаніям чи організаціям та забезпечення зворотного зв’язку при взаємодії з навколишнім середовищем: партнери, споживачі, постачальники, представники влади, ЗМІ та інші громадськість та зацікавлені групи Дослідження піднімає проблему того, як футбольний клуб спілкується в соціальних мережах і що означає покращити комунікацію в соціальних мережах з точки зору підписників. Ця проблема вже розглядалася дослідниками в своїх статтях (Esen, E., et al., 2021), але соціальні мережі як і раніше набирають популярність з високою швидкістю і займають все більшу частину життя людей. Тому аналізувати цю тему можна постійно і постійно шукати нові тонкощі спілкування в соціальних мережах. Деякі автори зосереджуються лише на одній соціальній мережі (Winand et al., 2019), інші проводять якісні дослідження (Siguenciaa et al., 2016). Це дослідження буде кількісним, ми будемо приділяти більше уваги думкам підписників соцмереж, і ми подивимося на більше соціальних мереж. У дослідженні використовуються наступні методи: аналіз наукової літератури; кількісні дослідження – анкетування; статистичний описовий аналіз даних. Обробка результатів досліджень буде здійснюватися програмою SPSS, Excel. Зібрана інформація буде представлена у вигляді діаграм, дані будуть описані, а висновки представлені.

Посилання

Apolo, D. Báez, V. Pauker, L., Pasquel, G. (2017). Corporate Communication Management: Considerations for the approach to its study and practice‖. Revista Latina de Comunicación Social, 72, 521–539. http://www.revistalatinacs.org/072paper/1177/27en.html

Hennig-Thurau, Hofacker, Bloching, (2013). Marketing the pinball way: Understanding how social media change the generation of vallue for customers and companies. Journal of interactive marketing, 27, 237–241.

Kamboj, Sarmah, Gupta, Dwivedi (2018). Examining branding co-creation in brand communities on social media:

Applying the paradigm of Stimulus-Organism-Response. International Journal of Information Management, 39, 169–185.

Obradović M., Alčaković S., Vyugina D., Tasevski S. (2019). Use of social media in communication strategies of premier league football clubs. Sinteza 2019 international scientific conference on information technology and data related research.

Siguencia, L., Herman, D., Marzano, G., Rodak, P. (2016). The role of social media in sports communication management: an analysis of polish top league teams’ strategy. Procedia Computer Science, 104 (2017), 73–80.Stanišauskienė, V. (2016). Subject communication: an educational book.

Wilson, D., Xiaolin, L. Longstreet, P. & Sarker S. (2011). A Definition, Literature Review, and Directions for Future Research. ResearchGate.

Winand, M., Schneiders, C., Merten, S., Marlier M., (2019). Sports fans and innovation: An analysis of football fans’ satisfaction with video assistant refereeing through social identity and argumentative theories. Journal of Business Research, 136, 99–109.

Yongvongphaiboon, P., & Chantamas, M. (2021). Influencia de comunicacion del marketing digital y la eficacia del rendimiento entre empresas b2b y clientes en Tailandia. Utopía y Praxis Latinoamericana, 26 (2), 171–182.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-24

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ СПОРТУ