ОЦІНКА КОМУНІКАЦІЇ ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
DOI:
https://doi.org/10.32782/hst-2023-15-92-10Ключові слова:
комунікація, соціальні мережі, спортивний клубАнотація
Актуальність і новизна теми: Інформація, що надається клієнту сучасними організаціями, переміщається у зовнішній простір, тому дуже важливо зрозуміти сенс і вплив зовнішньої комунікації на організацію, з’ясувати, які види зовнішньої комунікації існують і чим вони відрізняються між собою. Stanišauskienė (2016) визначає зовнішню комунікацію компанії – надання інформації компаніям чи організаціям та забезпечення зворотного зв’язку при взаємодії з навколишнім середовищем: партнери, споживачі, постачальники, представники влади, ЗМІ та інші громадськість та зацікавлені групи Дослідження піднімає проблему того, як футбольний клуб спілкується в соціальних мережах і що означає покращити комунікацію в соціальних мережах з точки зору підписників. Ця проблема вже розглядалася дослідниками в своїх статтях (Esen, E., et al., 2021), але соціальні мережі як і раніше набирають популярність з високою швидкістю і займають все більшу частину життя людей. Тому аналізувати цю тему можна постійно і постійно шукати нові тонкощі спілкування в соціальних мережах. Деякі автори зосереджуються лише на одній соціальній мережі (Winand et al., 2019), інші проводять якісні дослідження (Siguenciaa et al., 2016). Це дослідження буде кількісним, ми будемо приділяти більше уваги думкам підписників соцмереж, і ми подивимося на більше соціальних мереж. У дослідженні використовуються наступні методи: аналіз наукової літератури; кількісні дослідження – анкетування; статистичний описовий аналіз даних. Обробка результатів досліджень буде здійснюватися програмою SPSS, Excel. Зібрана інформація буде представлена у вигляді діаграм, дані будуть описані, а висновки представлені.
Посилання
Apolo, D. Báez, V. Pauker, L., Pasquel, G. (2017). Corporate Communication Management: Considerations for the approach to its study and practice‖. Revista Latina de Comunicación Social, 72, 521–539. http://www.revistalatinacs.org/072paper/1177/27en.html
Hennig-Thurau, Hofacker, Bloching, (2013). Marketing the pinball way: Understanding how social media change the generation of vallue for customers and companies. Journal of interactive marketing, 27, 237–241.
Kamboj, Sarmah, Gupta, Dwivedi (2018). Examining branding co-creation in brand communities on social media:
Applying the paradigm of Stimulus-Organism-Response. International Journal of Information Management, 39, 169–185.
Obradović M., Alčaković S., Vyugina D., Tasevski S. (2019). Use of social media in communication strategies of premier league football clubs. Sinteza 2019 international scientific conference on information technology and data related research.
Siguencia, L., Herman, D., Marzano, G., Rodak, P. (2016). The role of social media in sports communication management: an analysis of polish top league teams’ strategy. Procedia Computer Science, 104 (2017), 73–80.Stanišauskienė, V. (2016). Subject communication: an educational book.
Wilson, D., Xiaolin, L. Longstreet, P. & Sarker S. (2011). A Definition, Literature Review, and Directions for Future Research. ResearchGate.
Winand, M., Schneiders, C., Merten, S., Marlier M., (2019). Sports fans and innovation: An analysis of football fans’ satisfaction with video assistant refereeing through social identity and argumentative theories. Journal of Business Research, 136, 99–109.
Yongvongphaiboon, P., & Chantamas, M. (2021). Influencia de comunicacion del marketing digital y la eficacia del rendimiento entre empresas b2b y clientes en Tailandia. Utopía y Praxis Latinoamericana, 26 (2), 171–182.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу