ЯКІСТЬ ПОСЛУГ СПОРТИВНОГО КЛУБУ
DOI:
https://doi.org/10.32782/hst-2023-15-92-09Ключові слова:
якість, спортивний клуб, спортивні послугиАнотація
При високій конкурентоспроможності в індустрії спортивних клубів необхідно претендувати на якісні та хороші послуги для споживача. Якість послуг, що надаються, визнається найважливішим компонентом отримання конкурентних переваг (Wilson et al., 2016). При збереженні хорошої якості послуг, що надаються, збереженні стабільності і створенні взаємного зв’язку між клієнтом і спортивним клубом створюються постійні і лояльні клієнти. (Пейцика, Чатці і Кісса, 2020). розуміючи, що якість послуг, що надаються, і поставлені ними очікування не відрізняються, вони задоволені (Preitzika, Chatzi and Kissa, 2020). Для того, щоб залишатися конкурентоспроможними, були зроблені значні спроби адаптувати якість обслуговування, що сприймається клієнтами (Lam et al., 2005). Проблему роботи піднімає питання про те, що таке якість послуг спортивного клубу і якими засобами його поліпшити. Для оцінки якості послуг використовуються різні методи. Такі шкали, як шкали SERVQUAL і SQAS, часто використовуються для оцінки послуг, що надаються спортивними клубами (Polyakova &; Mirza, 2016). Можна припустити, що спортивним клубам необхідно постійно покращувати якість свого інвентарю та оптимізувати простір, надаючи максимально широкий спектр спортивних послуг, щоб забезпечити довгостроковий дохід і постійне зростання (Sherif et all., 2022). Мета роботи: познайомити з якістю послуг спортивного клубу «Спортгейтс» з точки зору клієнтів. Завдання роботи: Обговорити фактори, що визначають якість послуг спортивних клубів; описати моделі оцінки якості; виявити фактори, що визначають якість послуг спортивного клубу «Спортгейтс» і можливості вдосконалення.
Посилання
Al-Gasawneh, J.A., Anuar, M.M., Dacko-Pikiewicz, Z., Saputra, J. (2021). The Impact Of Customer Relationship Management Dimensions On Service. Quality Polish Journal Of Management Studies. Vol. 23. № 2. P. 24–41.
Bagdonienė, L. ir Hopenienė R. (2009) Paslaugų marketingas ir vadyba. Kaunas: Technologija. P. 468.
Gronroos, C. (1984). A service quality model and its marketing implications. European Journal of Marketing. Vol. 18 (4). P. 36–44. http://dx.doi.org/10.1108/EUM0000000004784
Hue Minh, N., Thu Ha, N., Chi Anh, P. & Matsui, Y. (2015). Service Quality and Customer Satisfaction: A Case Study of Hotel Industry in Vietnam. Asian Social Science. Vol. 11. № 10. P. 73–85.
Ladhari, R. (2009a). A review of twenty years of SERVQUAL research. International Journal of Quality and Service Sciences. № 1 (2). P. 172–198. http://dx.doi.org/10.1108/17566690910971445
Parasuraman, A., Zeithaml, V.A. and berry, L.L. (1985). A conceptual model of service quality and its implication, Journal of Marketing. Vol. 49. Fall. P. 41–50.
Parasuraman, A., Zeithaml, V.A. and Berry, L.L. (1986). SERVQUAL: a multiple-item scale for measuring customer perceptions of service quality. Report. № 86–108. Marketing Science Institute, Cambridge, MA.
Parasuraman, A., Zeithaml, V.A., Berry. L.L. (1988). SERVQUAL: A multiple-item scale for measuring consumer perceptions of service quality. Journal of Retailing. P. 12–40.
Parasuraman, A., Zeithaml, V.A. and Berry, L.L. (1991). Refinement and reassessment of the SERVQUAL scale. Journal of Retailing. Vol. 67. P. 420–450.
Santouridis, I., & Travellas, P. (2010). Investigating the impact of service quality and customer satisfaction on loyalty in mobile telephone in Greece. The TQM Journal. Vol. 2 (3). P. 330–343.
Silas, G., Dung, G.P. and Bagobiri, E. (2022).Service Quality and Customer Loyalty: The Mediating Effect of Customer Brand Identification in the Nigerian Hospitality Industry. International Journal of Marketing & Human Resource Researche. Vol. 3. No. 1.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу