THE APPLICATION OF SOCIAL RESPONSIBILITY PRACTICE EXPRESSION IN SPORTS ORGANIZATIONS

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/hst-2023-15-92-08

Ключові слова:

соціальна відповідальність, управління людськими ресурсами, спортивні організаці

Анотація

Концепція корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) привернула велику увагу як в академічних дослідженнях, так і в практичному застосуванні протягом останніх сорока років. За останні десять років використання соціально свідомих ініціатив у спорті прискорилося, і наукові дослідження з КСВ також набирають обертів (Walzel, S., Robertson, J., & Anagnostopoulos, C., 2018). Тема корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) у спорті постійно хвилює спортивних менеджерів та дослідників. Вона обертається навколо фінансових, правових, соціальних та етичних питань, які спортивні організації повинні постійно вирішувати та стратегічно включати у свої бізнес-операції. Після криз економічна стійкість та легітимність багатьох юридичних та етичних зацікавлених сторін є важливими, але притаманна спортивним організаціям соціальна природа вимагає соціальної діяльності та інформаційно-просвітницьких програм (Anagnostopoulos, C., & Kolyperas, D., 2016). На додаток до впровадження зусиль з управління людськими ресурсами (HRM), які сприяють добробуту співробітників та вирішенню їхніх проблем, соціально відповідальне управління людськими ресурсами (SR-HRM) може також включати найм персоналу з КСВ та заохочення та винагороду залучення працівників до ініціатив КСВ, які спрямовані на зовнішні зацікавлені сторони (Newman, A., Miao, Q., Hofman, P.S., & Zhu, C.J., 2016).

Посилання

Anagnostopoulos, C., Gillooly, L., Cook, D., Parganas, P. & Chadwick, S. (2016). Stakeholder communication in characters or less: A study of community sport foundations. Voluntas, 28, 2224–2250.Anagnostopoulos C, Byers T, Shilbury D. (2014). Corporate social responsibility in professional team sport organizations: Towards a theory of decision-making. Eur Sport Manag Q, 14 (3), 259–281.

Brammer, S., & Pavelin, S. (2006). Corporate reputation and social performance: the importance of fit. Journal of management studies, 43 (3), 435–455. https://doi.org/10.1111/j.1467

Breitbarth, T. & Harris, P. (2008). The Role of Corporate Social Responsibility in the Football Business: Towards the Development of a Conceptual Model. Eur Sport Manag Q, 8 (2), 179–206.

Breitbarth, T., Hovemann, G. & Walzel, S. (2011). te Social Responsibility in Professional European Football. Thunderbird Int Bus Rev, 53 (6), 721–737.

Chung, J. (2018). Social Responsibility in Sports: A Call for a Systematic Approach. Journal of Legal Aspects of Sport, 28 (2), 138–150.

Kappelides, P. & Spoor, J. (2019). Managing sport volunteers with a disability: human resource management implications. Sport Management Review, 22, 694–707.

Kolar, D., Skilton, S. & Judge, L.W. (2016). Human resource managament with a volunteer workforce. Journal of Facility Planning, Design, and Management, 4 (1), 5–12.

Lee, C., Bang, H., & Shonk, D.J. (2021). Professional Team Sports Organizations’ Corporate Social Responsibility Activities: Corporate Image and Chosen Communication Outlets’ Influence on Consumers’ Reactions. International Journal of Sport Communication, 14 (2), 280–297.

Parent, B. (2018). Social Responsibility in Sports: Current Landscape. Journal of Legal Aspects of Sport, 28 (2), 126–137.

Shen, J. and Benson, J. (2016). When CSR Is a Social Norm: How Socially Responsible Human Resource Management

Affects Employee Work Behavior. Journal of Management, 42, 1723–1746. https://doi.org/10.1177/0149206314522300Sheptak, R.D., Menaker, B.E. (2016). The frustration factor: volunteer perspectives of frustration in a sport setting. Voluntas, 27, 831–852.

Stewart, C., Marciniec, S., Joyner-McGraw, L., & Han, S. (2020). Leadership and corporate social responsibility in sports: if you are not first, you are last. International Journal of Business and Public Administration, 17 (2), 86–100.

Trendafilova, S., Babiak, K., & Heinze, K. (2013). Corporate social responsibility and environmental sustainability: Why professional sport is greening the playing field. Sport Management Review, 16 (3), 298–313.

Walzel, S., Robertson, J., & Anagnostopoulos, C. (2018). Corporate Social Responsibility in Professional Team Sports Organizations: An Integrative Review. Journal of Sport Management, 32 (6), 511–530. https://2443/10.1123/jsm.2017-0227

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-24

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ СПОРТУ