СОЦІАЛЬНО-ФІЛОСОФСЬКА РЕФЛЕКСІЯ МОДЕЛІ СІЛЬСЬКОГО ТУРИЗМУ ЯК ЧИННИК СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/hst-2023-15-92-02

Ключові слова:

модель сільського туризму, цінності сільського туризму, інформаційна база сільського туризму, агровідпочинковий комплекс туризму

Анотація

Модель сільського туризму як чинник сталого розвитку включає всебічний розвиток туристичних ресурсів сільської місцевості, керуючись розвитком територій і відпочинком. Модель сільського туризму включає комплекси сільського туризму, агрокомплекси відпочинку, туристичні містечка (неорганізовані) та інші види, що формують нову спільноту та спосіб життя, що є поєднанням участі підприємств, сільського господарства та культурного туризму. Мета дослідження – концептуалізація моделі сільського туризму як чинник сталого розвитку.Формування цілей статті: 1) дослідити структурну систему моделі агровідпочинкового комплексу сільського туризму; 2) розробити стратегії розвитку інформатизації моделі сільського туризму; 3)з’ясувати креативну модель сільського туризму як чинник сталого розвитку; 4) вивчити передумови інтеграції сільського туризму та культурної творчості як чинники досягнення сталості; 5) розкрити модель розвитку сільського туризму з точки зору культуротворчості. Методологія дослідження включає загально філософські методи – аналізу і синтезу, узагальнення, історичного і логічного, кроскультурного аналізу, моделювання і прогнозування. Особливу роль відіграли методи аксіологічний, в основі якого цінності сільського туризму; системного аналізу і синтезу, в основі якого приведення розрізнених емпіричних фактів у систему; феноменологічного, в основі якого аналіз феноменів сільського туризму. Модель сільського туризму включає сільське дозвілля та комерційні проєкти як опорні точки, надаючи допоміжні комерційні послуги для сільських туристів і жителів, а також для покращення системи обслуговування. Ресурси сільського туризму (ресурси загальносільського туризму включають штучно створені ресурси сільського туризму) визначають основну спрямованість розвитку продуктів сільського туризму. У рамках нової урбанізації сільськогосподарський відпочинковий комплекс фактично складається з: 1) ландшафтного ядра; 2) зон відпочинку; 3) сільськогосподарської виробничої зони; 4) смуги житлової забудови; 5) мережі підтримки громади. Багато країн світу трансформували традиційну сільську економіку за допомогою туризму, отримавши більше можливостей для розвитку, кращого сільського середовища для життя та більшого доходу для бідних. Для цього слід розвивати креативне сільське господарство, створювати креативні спільноти та розвивати креативний сільський клас.

Посилання

Андрюкайтене Регіна, Воронкова В.Г., & Нікітенко В.О. Нова модель туризму як реалізація нових тенденцій у середовищі дистанційної роботи. Теоретико-прикладні аспекти розвитку туризму та гостинності в умовах міжнародної економічної інтеграції : матер. Всеукр. наук.-практ. конф. (Дніпро, 16 трав. 2023 р.). Дніпро : ВНПЗ

«Дніпровський гуманітарний університет», 2023. С. 93–97.

Безкоровайна Л.В, Воронкова В.Г., Череп А.В., & Венгерська Н.С. Інфраструктура туризму: стратегія сталого

розвитку (управління проєктами, корпоративна культура та бізнес-етика підприємств туризму й гостинності).

Економіка, освіта, технології в контексті глобальних викликів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Черкаси, 23–24 вернесня 2021 р.). Черкаси : Черкаський державний бізнес-коледж, 2021. С. 109–112.

Венгерська Н.С., Воронкова В.Г., Бескоровайна Л.В. & Череп А.В. Використання креативних цифрових технологій у сфері туризму під час пандемії COVID-19: економічні і соціальні наслідки. Humanities studies : Collection of Scientific Papers. Zaporizhzhiа : Zaporizhzhia National University, 2021. Вип. 7 (84). С. 91–101.

Венгерская Н., Бескоровайная Л., Воронкова В., Череп А., & Череп А. Развитие цифровых креативных технологий в сфере туризма в условиях пандемии COVID-19. Management. Business. Technologies – Innovation. Trends and challenges : International scientific-practical conference (20–21 May 2021). Marijampole, 2021. С. 45–54.

Венгерська Н., Безкоровайна Л., & Воронкова В. Корпоративне управління в індустрії туризму та гостинності:

бізнес-етика, стратегія сталого розвитку. Формування сучасних концепцій менеджменту організацій та адміністрування в умовах цифровізації : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (23–24 вересня 2021 року). Запоріжжя : Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 538–543.

Voronkova V., Nikitenko V., Oleksenko R., Andriukaitiene R., Kharchenko Ju., & Kliuienko E. Digital technology evolution of the industrial revolution from 4g to 5g in the context of the challenges of digital globalization. TEM Journal. 2023. Volume 12. Issue 2. P. 732–742.

Voronkova V., Cherep A., Nikitenko V., & Andriukaitiene R. Conceptualization of digital reality expertise in conditions of stochaic insurance: nonlinear methodology. Humanities Studies. 2019. Вип. 2 (79). С. 182–195.

Nesterenko O. & Oleksenko R. Social philosophical reflection of the individual legal education philosophy as the basis for the democratic society functioning. Humanities Studies. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. Вип. 4 (81). С. 165–181.

Максименюк М.Ю., & Нікітенко В.О. Формування парадигми інформаційно-комунікативного суспільства як різновиду складної соціальної системи і взаємодії. Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. 2016. Вип. 66. С. 266–278.

Nikitenko V.O. Modern geokultura as a geokulturnij phenomenon. Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhia State Engineering Academy. Zaporizhzhia State Engineering Academy. Zaporizhzhia, 2013. Вип. 53. С. 261–270.

Нікітенко В.О., Воронкова, В.Г., & Метеленко, Н.Г. Сучасні тенденції розвитку туризму і гостинності в умовах економічної інтеграції та цифровізації. Теоретико-прикладні аспекти розвитку туризму та гостинності в умовах міжнародної економічної інтеграції : матер. Всеукр. наук.-практ. конф. (Дніпро, 16 трав. 2023 р.). Дніпро : ВНПЗ «Дніпровський гуманітарний університет». 2023. С. 63–65.

Rybalchenko N., Bilohur S., Oleksenko R., Voronkova V., & Verkhovod I. Clasterization tendences of Ukraine’s tourism sphere and way out of the COVID-19 pandemic crisis. Revista de la universidad del ZULIA. 3ª época. Año 12 N° 34. 2021. P. 60–75.

Синяєва Л.В. Екологічні проблеми України та шляхи їх вирішення / Л.В. Синяєва, Р.І. Олексенко, І.М. Плаксіна. Вісник Сумського національного аграрного університету. 2007. N 4. C. 12–15. Oleksenko Roman. Position and role of modern economic education as the main megatrend of innovative development of Ukraine. Humanities Studies. 2019. Вип. 2 (79). С. 169–181.

Олексенко Р.І. Філософія розвитку інформаційного суспільства в епоху глобалізації. Гілея : науковий вісник.2015a. Вип. 98. С. 230–232.

Олексенко Р. Епоха глобалізації, її вплив на інформаційне суспільство. П’ята всеукраїнська наукова конференція. «Сучасні соціально-гуманітарні дискурси». 2015b. С. 56–59.

Олексенко, Р.И. Философия, мировоззрение и мораль современного предпринимателя как составная экономико-социального развития общества. Социосфера : науч.-метод. и теор. журнал. 2013. № 1. 31 с.

Череп А.В., Воронкова В.Г., Череп О.Г., Венгерська Н.С., & Безкоровайна Л.В. Вплив креативних інноваційних технологій на сталий розвиток туристичної галузі в Європі після пандемії COVID-19. Humanities studies : Collection of Scientific Papers. Zaporizhzhiа : Zaporizhzhia National University. 2021. Вип. 8 (85). С. 134–146.

Череп А., Воронкова В., Андрюкайтене Р., & Череп О. Напрями відновлення туристичного сектору та його перетворення на високоефективну галузь розвитку у контексті європейської парадигми. Формування сучасних концепцій менеджменту організацій та адміністрування в умовах цифровізації : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 23–24 вересня 2021 року. Запоріжжя : Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 570–578.

Череп А.В., Воронкова В.Г., & Череп О.Г. Цифрові технології як мегатренди розвитку туристичного бізнесу. Теоретико-прикладні аспекти розвитку туризму та гостинності в умовах міжнародної економічної інтеграції : матер. Всеукр. наук.-практ. конф. (Дніпро, 16 трав. 2023 р.). Дніпро : ВНПЗ «Дніпровський гуманітарний університет», 2023. С. 120–124.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-24

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНА ФІЛОСОФІЯ ТА ФІЛОСОФІЯ ІСТОРІЇ