СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ПОСЛУГ ДЛЯ ВІДПОЧИНКУ: ПОРТРЕТ КОРИСТУВАЧА РЕГІОНАЛЬНОГО ПАРКУ
DOI:
https://doi.org/10.26661/hst-2022-13-90-17Ключові слова:
сегментування, ринок послуг, відпочинок, портрет користувача, регіональний паркАнотація
Теоретичні обговорення сфери дозвіллєвих послуг та сегментації ринку розглядаються в теоретичному та практичному аспектах. Проаналізовано мотиви відвідувачів регіональних парків, фактори, що визначають відвідування парків. На думку авторів наукової статті, знаючи характеристики, які характеризують відвідувачів, розуміючи потреби користувачів, можна сегментувати їх і таким чином намалювати портрет відвідувача.
Посилання
Sorrentino, A., Leone, D., & Caporuscio, A. (2022). Changes in the post-covid-19 consumers’ behaviors and lifestyle in Italy. A disaster management perspective. Italian Journal of Marketing, 1, 87–106.
Güngördü Belbağ, A. (2022). Impacts of Covid‐19 pandemic on consumer behavior in Turkey: A qualitative study. Journal of Consumer Affairs, 56 (1), 339–358.
Ahmed, M. (2021). COVID-19 impact on consumer behavior, demand and consumption. International journal for innovative research in multidisciplinary field, 7 (1), 63–67.
Jo, H., Shin, E., & Kim, H. (2020). Changes in consumer behavior in the post-COVID-19 era in Seoul, South Korea. Sustainability, 13 (1), 136.
Sheth, J. (2020). Impact of Covid-19 on consumer behavior: Will the old habits return or die? Journal of business research, 117, 280–283.
Bakšytė, R., Kanopkaitė, S., Rakauskaitė (2013). Ypatinga Lietuva. Keliaukime po saugomas teritorijas. Valstybinė saugomų teritorijų tarnyba prie Aplinkos ministerijos. Kaunas : Terra Publica.
Rimkutė, S. (2016). Protected areas condition and use of seaside regional park, Karkle areas on the example. Doctoral dissertation, Kaunas : Aleksandro Stulginskio universitetas.
Silickaja, M. (2013). Teminiai pramogų parkai Lietuvoje: ypatumai ir plėtros galimybės. Vilnius : Vilniaus dailės akademija
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу