СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ПОСЛУГ ДЛЯ ВІДПОЧИНКУ: ПОРТРЕТ КОРИСТУВАЧА РЕГІОНАЛЬНОГО ПАРКУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.26661/hst-2022-13-90-17

Ключові слова:

сегментування, ринок послуг, відпочинок, портрет користувача, регіональний парк

Анотація

Теоретичні обговорення сфери дозвіллєвих послуг та сегментації ринку розглядаються в теоретичному та практичному аспектах. Проаналізовано мотиви відвідувачів регіональних парків, фактори, що визначають відвідування парків. На думку авторів наукової статті, знаючи характеристики, які характеризують відвідувачів, розуміючи потреби користувачів, можна сегментувати їх і таким чином намалювати портрет відвідувача.

Посилання

Sorrentino, A., Leone, D., & Caporuscio, A. (2022). Changes in the post-covid-19 consumers’ behaviors and lifestyle in Italy. A disaster management perspective. Italian Journal of Marketing, 1, 87–106.

Güngördü Belbağ, A. (2022). Impacts of Covid‐19 pandemic on consumer behavior in Turkey: A qualitative study. Journal of Consumer Affairs, 56 (1), 339–358.

Ahmed, M. (2021). COVID-19 impact on consumer behavior, demand and consumption. International journal for innovative research in multidisciplinary field, 7 (1), 63–67.

Jo, H., Shin, E., & Kim, H. (2020). Changes in consumer behavior in the post-COVID-19 era in Seoul, South Korea. Sustainability, 13 (1), 136.

Sheth, J. (2020). Impact of Covid-19 on consumer behavior: Will the old habits return or die? Journal of business research, 117, 280–283.

Bakšytė, R., Kanopkaitė, S., Rakauskaitė (2013). Ypatinga Lietuva. Keliaukime po saugomas teritorijas. Valstybinė saugomų teritorijų tarnyba prie Aplinkos ministerijos. Kaunas : Terra Publica.

Rimkutė, S. (2016). Protected areas condition and use of seaside regional park, Karkle areas on the example. Doctoral dissertation, Kaunas : Aleksandro Stulginskio universitetas.

Silickaja, M. (2013). Teminiai pramogų parkai Lietuvoje: ypatumai ir plėtros galimybės. Vilnius : Vilniaus dailės akademija

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-20

Номер

Розділ

НАУКОВІ ПРАЦІ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ