ВПЛИВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ НА КОМУНІКАЦІЮ ФУТБОЛЬНИХ КЛУБІВ
DOI:
https://doi.org/10.26661/hst-2022-13-90-06Ключові слова:
цифрова комунікація, футбольні клуби, цифровий маркетингАнотація
Цифрова революція кардинально змінила погляд компаній на споживача. Завдяки Інтернету користувач має можливість аналізувати ціну, а іноді навіть диктувати її. З розвитком цифрових технологій з’явився кіберкористувач і кібербізнес. Спортивна індустрія є великою сферою у світі. Спорт унікальний фактором непередбачуваності. Найпопулярнішим і найбільшим видом спорту у світі є футбол, у який команди та їхні клуби отримують найбільший дохід від трансляцій, спонсорства та інших комерційних доходів. Цифрова революція дозволяє нам впроваджувати нові моделі по відношенню до споживача, а це завдання для компаній, які хочуть збільшити свою частку ринку. Смартфони та соціальні мережі вплинули на динамічний розвиток цифрового маркетингу. Мета дослідження: проаналізувати вплив цифрового маркетингу на комунікацію футбольних клубів та внести пропозиції щодо покращення комунікації. Аналіз наукової літератури показав, що цифровий маркетинг – це дуже широке поняття, яке охоплює багато різних онлайн-інструментів, таких як соціальні мережі, веб-сайти, онлайн-телебачення. Різні автори стверджують, що поява цифрового маркетингу принесла переваги як споживачам, так і бізнесу. Підприємствам стало легко зв’язатися з клієнтами, а споживачам легше шукати інформацію, і їхні потреби задовольняються. У літературі було зазначено, що існує так багато та настільки різноманітних інструментів цифрового маркетингу, що найважливішим завданням для компаній є не втрачати різноманітність інструментів із поля зору, а створити точну стратегію для своїх продуктів і використовувати надані функції. для нього. Працюючи з інструментами цифрового маркетингу, важливо не боятися експериментувати. Адже не спробувавши певний інструмент і його переваги для організації, ви не дізнаєтеся, працює він чи ні. Під час тестування інструментів або використання певного інструменту протягом тривалого часу важливо аналізувати дані. Відстежуйте, чи залучаються користувачі, який контент спонукає їх до взаємодії, що їм цікаво. Аналізуючи дані, можна прийняти рішення щодо подальших дій сфери комунікації та маркетингу.
Посилання
Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital marketing: strategy, implementation & practice. Pearson uk.
Dholakia, R. and Kshetri, N., 2004. Factors Impacting the Adoption of the Internet among SMEs. Small Business Economics, 23 (4), pp. 311–322.
Ištvanić, M., Crnjac Milić, D., & Krpić, Z. (2017). Digital marketing in the business environment. International journal of electrical and computer engineering systems, 8 (2), 67–75.
Minculete, G., & Olar, P. (2018, June). Approaches to the modern concept of digital marketing. In International conference Knowledge-based organization (Vol. 24, No. 2, pp. 63–69).
Sawicki, A. (2016). World Scientific news, Digital Marketing, WSN 48 (2016), 82–88. EISSN 2392-2192.
Tsai, W., & Men, L. (2013). Motivations and antecedents of consumer engagement with brand pages on social networking sites. Journal of Interactive Advertising, 13, 76–87. doi: 10.1080/15252019.201 3.826549; Tsai, W., & Men, L. (2017). Consumer engagement with brands on social network sites: A cross-cultural comparison of China and the USA. Journal of Marketing Communication, 23, 2–21. doi: 10.1080/13 527266.2014.942678
Vale, L., & Fernandes, T. (2018). Social media and sports: driving fan engagement with football clubs on Facebook. Journal of strategic marketing, 26 (1), 37–55.
Veleva, S. S., & Tsvetanova, A. I. (2020, September). Characteristics of the digital marketing advantages and disadvantages. In IOP Conference Series: Materials Science and Engineering (Vol. 940, No. 1, p. 012065). IOP Publishing.
Wsi, 2013. Digital Minds: 12 Things Every Business Needs to Know about Digital Marketing. Victoria: Friesen Press, p. 7.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу