СУЧАСНІ ЕТАЛОНИ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Олександр Володимирович Турчак Львівський державний університет фізичної культури імені Івана Боберського, Україна https://orcid.org/0000-0002-1806-5289
  • Марія Михайлівна Поцюрко Львівський державний університет фізичної культури імені Івана Боберського, Україна https://orcid.org/0000-0001-7767-719X
  • Ірина Іллівна Гузенко Львівський державний університет фізичної культури імені Івана Боберського, Україна https://orcid.org/0000-0003-0822-065X
  • Анастасія Юріївна Гузенко Львівський національний університет імені Івана Франка, Україна https://orcid.org/0000-0002-4882-9577

DOI:

https://doi.org/10.26661/hst-2022-12-89-09

Ключові слова:

викладач вищої школи, корпоративна культура, мовлення, професіоналізм, заняття, аудиторія

Анотація

Творчі та ініціативні викладачі постійно оновлюють власні професійні компетентності. Систематично займаючись саморозвитком, викладач успішно реалізовує свої вміння. Критерії професійності викладачів аналізували такі науковці, як В. Андреєв, Д. Богоявленська, Н. Вишнякова, А. Деркач, Ю. Орлов, Д. Чернілевський. Про саморозвиток особистості дізнаємось із праць К. Абульханової-Славської, В. Зінченко, В. Кан-Калика, С. Максименко, В. Маралова, Б. Мастєрова, Н. Нікітіної, М. Поташника, С. Сисоєвої, В. Сластьоніна, Л. Хомич. Метою статті є дослідження емпіричної складової особистісних можливостей викладача вищої школи, який є творцем педагогічної дійсності. Завдання статті: висвітлити сутність та зміст показників корпоративної культури викладача вищої школи. Аналіз сучасних досліджень: результатом самовдосконалення викладача вищої школи є зростання ефективності навчального процесу. У професійному зростанні викладача беруться до уваги особистісні характеристики, а саме: індивідуальний стиль, творчий підхід, спосіб мислення та властивості мовлення. Методами дослідження було обрано метааналіз інформаційних джерел, емпіричні спостереження, системний підхід. Постановка проблеми: проаналізувати сформовані еталони корпоративної культури викладача. Результат дослідження. Корпоративна культура є системою, що мотивує співробітників, орієнтована на створення і використання знань через макроуправління (програми для організації) і мікроуправління (індивідуальний підхід). Корпоративна культура є тією силою внутрішнього середовища організації, що визначає групову та індивідуальну поведінку співробітників. Тому доцільно говорити про корпоративність, яка характеризує найвищий ступінь інтеграції. Це об’єднання не тільки за функціями діяльності, а й за людськими відносинами всередині організації та за ставленням до організації загалом, її місії, цілей та стану. Корпоративні цінності регулюють взаємовідносини з колегами, це повага, толерантність, комунікабельність, співпраця, партнерство, взаємодопомога, уважність, а у спільній діяльності складаються групові цінності.

Посилання

Andriukaitiene Regina, Voronkova V.H., Kyvliuk O.P., Nikitenko V.A. Formation and development of smart society as high-minded, high-tech and high-intelligent community. Humanities Bulletin of Zaporizhzhe State Engineering Academy, 2017. Вип.71. С. 17-25.

Барановський І. Напрями духовного оновлення українського виховання: Духовні засади українського виховання.Зб. наук. праць. Львів, 2001. С. 2-17.

Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: Науково-метод. посіб. Киїп: ІЗМН, 1998. 204 с.

Воронкова В.Г., Нікітенко В.О., Череп А.В., Череп О.Г. Європейська гуманістична візія в управлінні людським розвитком як основа досягнення прогресу. Modern trends in science and practice. Volume 1 : collective monograph / Compiled by V. Shpak; Chairman of the Editorial Board S. Tabachnikov. Sherman Oaks, California : GS Publishing Services, 2021. C. 24-30.

Воронкова В. Г., Череп А.В., Череп О.Г. Європейська візія пізнання людини як найвищої цінності гуманізму. Modern trends in science and practice. Volume 2 : collective monograph / Compiled by V. Shpak; Chairman of the Editorial Board S. Tabachnikov. Sherman Oaks, California : GS Publishing. Services, 2022. C. 71-80.

Voronkova Valentyna, Punchenko Oleg, Azhazha Marina. Globalization and global governance in the fourth industrial revolution (industry 4.0). Humanities Studies, 2020. Вип. 4(81), С. 182-20.

Voronkova Valentina and Kyvliuk Olga, Individual at the educational space of smart-society, Interdisciplinary Studies of Complex Systems, 2017. 10-11 P. 88-95

Kyrychenko Mykola.The impact of digital technologies on the development of human and social capital in the conditions of the digitalized society. Humanities Studies. 2019. Вип. 1(78), С. 108-129

Конфуций. Изречения / Перев. И. Семененко. Харьков: Фолио, 2012. С. 132.

Nikitenko Vitalina, Andriukaitiene Regina, Punchenko Oleg. Formation ofsustainable digital economical concept: challenges, threats, priorities. Humanities Studies. 2019. Випуск 1(78). С. 140-153.

Нонака И. Компания – создатель знания. Зарождение и развитие инноваций в японских фирмах / И. Нонака, Х. Такеучи; пер. с англ. Москва: ЗАО «Олимп – Бизнес», 2003. 384 с.

Світлична С. Педагогічні принципи у гуманістичній виховній парадигмі. Основні парадигми педагогіки та психології в ХХІ столітті: матер. міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, Україна 22–23 червня 2012 р.). Одеса: Південна фундація педагогіки, 2012. С. 89-92.

Tovarnichenko Vladimir. Pseudoscience and information security in smart – society. Humanities Studies. 2020. Випуск 1(78). С. 15-26.

Чайка В. Основи дидактики. Київ: Академія, 2011. С. 115-235.

Чепелюк М. І. Дослідження змісту поняття «корпоративна культура» у відповідності до сучасних економічних реалій. Економічний розвиток держави та регіонів в умовах трансформаційних змін: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Дніпро, 26 – 27 вересня 2014 року). Дніпро: НО «Перспектива», 2014. С. 125-126.

Шеломенцев В. М. Етикет і сучасна культура спілкування: Навч. посібн. Київ: Лібра, 2003. С. 117-156.

Cherep A., Voronkova V., Andriukaitiene R., Nikitenko V. The concept of creative digital technologies in the tourism business in the conditions of digitalization Humanities Studies. 2020. Випуск 5(82). С. 196-209.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-01

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ