ОЦІНКА ІНТЕГРОВАНИХ ІННОВАЦІЙ В ОРГАНІЗАЦІЯХ СІЛЬСЬКОГО ТУРИЗМУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.26661/hst-2022-11-88-20

Ключові слова:

інновації, сільський туризм, інтегрований сільський туризм, вимірювання інтегрованих інновацій.

Анотація

З такою підвищеною обізнаністю про інновації в індустрії туризму, кажуть, що фактори покращення економічного зростання та траєкторії організації критично залежать від того, чи вирішить організація впровадити інновації у свою бізнес-стратегію. Інновації визнаються одним із найбільш визначальних чинників підвищення конкурентоспроможності, стаючи потужним пояснювальним фактором відмінностей між країнами, регіонами та компаніями щодо їх економічного зростання. Таким чином, маючи на увазі, що для того, щоб бути конкурентоспроможним серед конкурентів у різних країнах, регіонах та містах, ключове значення мають інновації. Це також інстинктивно ставить питання про те, якщо інновації є ключем до того, що вони відкривають? Наприклад, якщо інновація є важливою, чи вона відкриває знання, щоб зрозуміти проблеми, з якими стикаються сільські організації під час інтеграції інновацій, і як їх вирішити? Або це надає організації особливий спосіб вимірювання її здатності інтегрувати інновації у свою бізнес-структуру? З метою оцінки цих питань метою дослідження є оцінка інтегрованих інновацій в організаціях сільського туризму. Об’єктом дослідження є інтегрована інновація. Завданням роботи є визначення типів, класифікацій та детермінант інновацій; аналізувати організації сільського туризму в Литві та їхню здатність впроваджувати інновації, вивчаючи їх готовність та виклики; визначення комплексних інновацій в організаціях сільського туризму за допомогою методів вимірювання інновацій. Дослідження ґрунтується на аналізі видів інновацій – інновації продуктів, організаційних інновацій та інновацій послуг – за роботами Воло (2006), Фагерберга та Годіньо (2006), Хьялагера (2002). Також Burgelman et al. (2004), Furr & Dyer’s (2014), Ries (2011), Najda-Janoszka & Kopera (2014) та Koen et al., (2001), які досліджують основні методи, що використовуються для вимірювання інтегрованих інновацій у сільському туризмі, класифікацій, визначення фактори та теорії розвитку щодо інновацій та їх зв’язку з туристичним сектором. Методами дослідження є аналіз наукової літератури, анкетне опитування, описовий статистичний аналіз даних. Результати дослідження. При визначенні готовності/здатності організації до впровадження інновацій використовуються важливі характеристики та відмінності, щоб зробити висновок, чи вважається організація частиною «групи, готової до інновацій» чи «групи, готової до інновацій». Така оцінка також підкреслює сильні та слабкі сторони компанії, що дає змогу організації зрозуміти, які проблеми необхідно подолати, а що можна залишити як є. Що ще важливіше, за допомогою таких методів, як Innovator’s Methods та IC-Index структури, підприємства можуть приймати обґрунтовані рішення щодо інтегрованих інновацій у своєму бізнесі.

Посилання

Abreu Novais, M., Ruhanen, L. & Arcodia, C. (2018). Destination competitiveness: A phenomenographic study. Tourism Management, 64, 324–334. https://doi.org/10.1016/j.tourman.2017.08.014

Belliveau, P., Griffin, A. & Somermeyer, S. (Eds.) (2002). The PDMA toolbox for new product development. New York : John Wiley & Sons. Burgelman, R., Maidique, M. & Wheelwright, S. (2004). Strategic management of technology and innovation. New York : McGraw Hill. Chesbrough, H. (2007). Business model innovation: it’s not just about technology anymore. Strategy & Leadership, 35(6), 12–17. https://doi.org/10.1108/10878570710833714

Conceição, P., Hamill, D. & Pinheiro, P. (2002). Innovative science and technology commercialization strategies at 3M: a case study. Journal of Engineering and Technology Management, 19(1), 25–38. https://doi.org/10.1016/ s0923-4748(01)00044-3

Cooper, R. G., Edgett, S. J. & Kleinschmidt, E. J. (2004). Benchmarking Best NPD Practices–I. Research-Technology Management, 47(1), 31–43. https://doi.org/10.1080/08956308.2004.11671606

Edvinsson, L. & Malone, M. (1997). Intellectual capital – Realizing your company’s true value by finding its hidden roots. New York : Harper Business.

De Bono, E., (1985). Six thinking hats. Boston: Little, Brown.

Fagerberg, J. & Godinho, M. M. (2006). Innovation and Catching-Up. Oxford Handbooks Online. https:// doi.org/10.1093/oxfordhb/9780199286805.003.0019

Findlay, P., McKinlay, A., Marks, A. & Thompson, P. (2000). In Search of Perfect People Teamwork and Team Players in the Scottish Spirits Industry. Human Relations, 53(12), 1549–1574. https://doi.org/10.1177/00187267005312002

Furr, N. R. & Dyer, J. (2014). The innovator’s method : bringing the lean start-up into your organization. Boston : Harvard Business Review Press.

Giesen, E., Berman, S. J., Bell, R. & Blitz, A. (2007). Three ways to successfully innovate your business model. Strategy & Leadership, 35(6), 27–33. https://doi.org/10.1108/10878570710833732

air, J., Black, W., Babin, B., Anderson, R. & Tatham, R. (2007). Multivariate data analysis (6th ed.). New Jersey : Prentice Hall.

Hjalager, A. M. (2002). Repairing Innovation Defectiveness in Tourism. Tourism Management 23(5), 465–474. https://doi.org/10.1016/S0261-5177(02)00013-4

Koen, P., Ajamian, G., Burkart, R., Clamen, A., Davidson, J., D’Amore, R., Elkins, C., Herald, K., Incorvia, M., Johnson, A., Karol, R., Seibert, R., Slavejkov, A. &Wagner, K. (2001). Providing Clarity and A Common Language to the “Fuzzy Front End.” Research-Technology Management, 44(2), 46–55. https://doi.org/10.1080/08956308.2001.11671418

Kuczmarski, T. D. (1996). Innovation: leadership strategies for the competitive edge. American Marketing Association; Lincolnwood, Ill. Lee, M. C., Chang, T. & Chang Chien, W. T. (2011). An Approach for Developing Concept of Innovation Readiness Levels. International Journal of Managing Information Technology, 3(2), 18–37. https://doi.org/10.5121/ijmit.2011.3203

Mcadam, R. (2000). The Implementation of Reengineering in SMEs: A Grounded Study. International Small Business Journal: Researching Entrepreneurship, 18(4), 29–45. https://doi.org/10.1177/0266242600184002

Mel, S.D., McKenzie, D. & Woodruff, C. (2009). Innovative firms or innovative owners? Determinants of Innovation in micro, small, and medium enterprises. Discussion Paper Series, Paper No. 3962, Bonn: Institute for the Study of Labor. https://doi.org/10.1596/1813-9450-4934

Mitchell, D. W. & Bruckner Coles, C. (2004). Business model innovation breakthrough moves. Journal of Business Strategy, 25(1), 16–26. https://doi.org/10.1108/02756660410515976

Najda-Janoszka, M. & Kopera, S. (2014). Exploring Barriers to Innovation in Tourism Industry – The Case of Southern Region of Poland. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 110, 190–201. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.12.862

Ries, E. (2011). The lean startup (1st ed.). New York : Crown Business.

Roos, J. (1998). Exploring the concept of intellectual capital (IC). Long Range Planning, 31(1), 150–153. https:// doi.org/10.1016/s0024-6301(97)87431-6

Sharpley, R. (2002). Rural tourism and the challenge of tourism diversification: the case of Cyprus. Tourism Management, 23(3), 233–244. https://doi.org/10.1016/s0261-5177(01)00078-4

Shum, P. (2015). A diagnostic tool for assessing innovation readiness. In G. Roos & A. O’Connor (Eds.), Integrating Innovation: South Australian Entrepreneurship Systems and Strategies, 303–326. University of Adelaide Press. http:// www.jstor.org/stable/10.20851/j.ctt1sq5xd5.15

Stevens, G. A. & Burley, J. (1997). 3,000 Raw Ideas = 1 Commercial Success! Research-Technology Management, 40(3), 16–27. https://doi.org/10.1080/08956308.1997.11671126

Straub, J. (2015). In search of technology readiness level (TRL) 10. Aerospace Science and Technology, 46, 312–320. https://doi.org/10.1016/j.ast.2015.07.007

Tao, L., Probert, D. & Phaal, R. (2009). Towards an integrated framework for managing the process of innovation. R&D Management, 40(1), 19–30. https://doi.org/10.1111/j.1467-9310.2009.00575.x

Volo, S. (2006). A Consumer-Based Measurement of Tourism Innovation, Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 6:3-4, 73–87 https://doi.org/10.1300/J162v06n03_05

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-25

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ ЕКОНОМІКИ ТА УПРАВЛІННЯ