ОЦІНКА ІНТЕГРОВАНИХ ІННОВАЦІЙ В ОРГАНІЗАЦІЯХ СІЛЬСЬКОГО ТУРИЗМУ
DOI:
https://doi.org/10.26661/hst-2022-11-88-20Ключові слова:
інновації, сільський туризм, інтегрований сільський туризм, вимірювання інтегрованих інновацій.Анотація
З такою підвищеною обізнаністю про інновації в індустрії туризму, кажуть, що фактори покращення економічного зростання та траєкторії організації критично залежать від того, чи вирішить організація впровадити інновації у свою бізнес-стратегію. Інновації визнаються одним із найбільш визначальних чинників підвищення конкурентоспроможності, стаючи потужним пояснювальним фактором відмінностей між країнами, регіонами та компаніями щодо їх економічного зростання. Таким чином, маючи на увазі, що для того, щоб бути конкурентоспроможним серед конкурентів у різних країнах, регіонах та містах, ключове значення мають інновації. Це також інстинктивно ставить питання про те, якщо інновації є ключем до того, що вони відкривають? Наприклад, якщо інновація є важливою, чи вона відкриває знання, щоб зрозуміти проблеми, з якими стикаються сільські організації під час інтеграції інновацій, і як їх вирішити? Або це надає організації особливий спосіб вимірювання її здатності інтегрувати інновації у свою бізнес-структуру? З метою оцінки цих питань метою дослідження є оцінка інтегрованих інновацій в організаціях сільського туризму. Об’єктом дослідження є інтегрована інновація. Завданням роботи є визначення типів, класифікацій та детермінант інновацій; аналізувати організації сільського туризму в Литві та їхню здатність впроваджувати інновації, вивчаючи їх готовність та виклики; визначення комплексних інновацій в організаціях сільського туризму за допомогою методів вимірювання інновацій. Дослідження ґрунтується на аналізі видів інновацій – інновації продуктів, організаційних інновацій та інновацій послуг – за роботами Воло (2006), Фагерберга та Годіньо (2006), Хьялагера (2002). Також Burgelman et al. (2004), Furr & Dyer’s (2014), Ries (2011), Najda-Janoszka & Kopera (2014) та Koen et al., (2001), які досліджують основні методи, що використовуються для вимірювання інтегрованих інновацій у сільському туризмі, класифікацій, визначення фактори та теорії розвитку щодо інновацій та їх зв’язку з туристичним сектором. Методами дослідження є аналіз наукової літератури, анкетне опитування, описовий статистичний аналіз даних. Результати дослідження. При визначенні готовності/здатності організації до впровадження інновацій використовуються важливі характеристики та відмінності, щоб зробити висновок, чи вважається організація частиною «групи, готової до інновацій» чи «групи, готової до інновацій». Така оцінка також підкреслює сильні та слабкі сторони компанії, що дає змогу організації зрозуміти, які проблеми необхідно подолати, а що можна залишити як є. Що ще важливіше, за допомогою таких методів, як Innovator’s Methods та IC-Index структури, підприємства можуть приймати обґрунтовані рішення щодо інтегрованих інновацій у своєму бізнесі.
Посилання
Abreu Novais, M., Ruhanen, L. & Arcodia, C. (2018). Destination competitiveness: A phenomenographic study. Tourism Management, 64, 324–334. https://doi.org/10.1016/j.tourman.2017.08.014
Belliveau, P., Griffin, A. & Somermeyer, S. (Eds.) (2002). The PDMA toolbox for new product development. New York : John Wiley & Sons. Burgelman, R., Maidique, M. & Wheelwright, S. (2004). Strategic management of technology and innovation. New York : McGraw Hill. Chesbrough, H. (2007). Business model innovation: it’s not just about technology anymore. Strategy & Leadership, 35(6), 12–17. https://doi.org/10.1108/10878570710833714
Conceição, P., Hamill, D. & Pinheiro, P. (2002). Innovative science and technology commercialization strategies at 3M: a case study. Journal of Engineering and Technology Management, 19(1), 25–38. https://doi.org/10.1016/ s0923-4748(01)00044-3
Cooper, R. G., Edgett, S. J. & Kleinschmidt, E. J. (2004). Benchmarking Best NPD Practices–I. Research-Technology Management, 47(1), 31–43. https://doi.org/10.1080/08956308.2004.11671606
Edvinsson, L. & Malone, M. (1997). Intellectual capital – Realizing your company’s true value by finding its hidden roots. New York : Harper Business.
De Bono, E., (1985). Six thinking hats. Boston: Little, Brown.
Fagerberg, J. & Godinho, M. M. (2006). Innovation and Catching-Up. Oxford Handbooks Online. https:// doi.org/10.1093/oxfordhb/9780199286805.003.0019
Findlay, P., McKinlay, A., Marks, A. & Thompson, P. (2000). In Search of Perfect People Teamwork and Team Players in the Scottish Spirits Industry. Human Relations, 53(12), 1549–1574. https://doi.org/10.1177/00187267005312002
Furr, N. R. & Dyer, J. (2014). The innovator’s method : bringing the lean start-up into your organization. Boston : Harvard Business Review Press.
Giesen, E., Berman, S. J., Bell, R. & Blitz, A. (2007). Three ways to successfully innovate your business model. Strategy & Leadership, 35(6), 27–33. https://doi.org/10.1108/10878570710833732
air, J., Black, W., Babin, B., Anderson, R. & Tatham, R. (2007). Multivariate data analysis (6th ed.). New Jersey : Prentice Hall.
Hjalager, A. M. (2002). Repairing Innovation Defectiveness in Tourism. Tourism Management 23(5), 465–474. https://doi.org/10.1016/S0261-5177(02)00013-4
Koen, P., Ajamian, G., Burkart, R., Clamen, A., Davidson, J., D’Amore, R., Elkins, C., Herald, K., Incorvia, M., Johnson, A., Karol, R., Seibert, R., Slavejkov, A. &Wagner, K. (2001). Providing Clarity and A Common Language to the “Fuzzy Front End.” Research-Technology Management, 44(2), 46–55. https://doi.org/10.1080/08956308.2001.11671418
Kuczmarski, T. D. (1996). Innovation: leadership strategies for the competitive edge. American Marketing Association; Lincolnwood, Ill. Lee, M. C., Chang, T. & Chang Chien, W. T. (2011). An Approach for Developing Concept of Innovation Readiness Levels. International Journal of Managing Information Technology, 3(2), 18–37. https://doi.org/10.5121/ijmit.2011.3203
Mcadam, R. (2000). The Implementation of Reengineering in SMEs: A Grounded Study. International Small Business Journal: Researching Entrepreneurship, 18(4), 29–45. https://doi.org/10.1177/0266242600184002
Mel, S.D., McKenzie, D. & Woodruff, C. (2009). Innovative firms or innovative owners? Determinants of Innovation in micro, small, and medium enterprises. Discussion Paper Series, Paper No. 3962, Bonn: Institute for the Study of Labor. https://doi.org/10.1596/1813-9450-4934
Mitchell, D. W. & Bruckner Coles, C. (2004). Business model innovation breakthrough moves. Journal of Business Strategy, 25(1), 16–26. https://doi.org/10.1108/02756660410515976
Najda-Janoszka, M. & Kopera, S. (2014). Exploring Barriers to Innovation in Tourism Industry – The Case of Southern Region of Poland. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 110, 190–201. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.12.862
Ries, E. (2011). The lean startup (1st ed.). New York : Crown Business.
Roos, J. (1998). Exploring the concept of intellectual capital (IC). Long Range Planning, 31(1), 150–153. https:// doi.org/10.1016/s0024-6301(97)87431-6
Sharpley, R. (2002). Rural tourism and the challenge of tourism diversification: the case of Cyprus. Tourism Management, 23(3), 233–244. https://doi.org/10.1016/s0261-5177(01)00078-4
Shum, P. (2015). A diagnostic tool for assessing innovation readiness. In G. Roos & A. O’Connor (Eds.), Integrating Innovation: South Australian Entrepreneurship Systems and Strategies, 303–326. University of Adelaide Press. http:// www.jstor.org/stable/10.20851/j.ctt1sq5xd5.15
Stevens, G. A. & Burley, J. (1997). 3,000 Raw Ideas = 1 Commercial Success! Research-Technology Management, 40(3), 16–27. https://doi.org/10.1080/08956308.1997.11671126
Straub, J. (2015). In search of technology readiness level (TRL) 10. Aerospace Science and Technology, 46, 312–320. https://doi.org/10.1016/j.ast.2015.07.007
Tao, L., Probert, D. & Phaal, R. (2009). Towards an integrated framework for managing the process of innovation. R&D Management, 40(1), 19–30. https://doi.org/10.1111/j.1467-9310.2009.00575.x
Volo, S. (2006). A Consumer-Based Measurement of Tourism Innovation, Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 6:3-4, 73–87 https://doi.org/10.1300/J162v06n03_05
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу