КОМАНДНА РОБОТА: АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ РЕКЛАМИ ПОСЛУГ ТУРИЗМУ ТА СПОРТУ
DOI:
https://doi.org/10.26661/hst-2022-11-88-19Ключові слова:
командна робота, туризм, спорт, реклама послуг, створення.Анотація
Метою компаній, що надають спортивні та туристичні послуги, є продаж наданих послуг, тому особливо важливо правильно проводити організаційну діяльність. Виклики, які стоять перед світом і організаціями, настільки складні, що дуже важливою є співпраця між людьми зі спільними цілями. Команда – це засіб організації роботи, щоб окремі особи могли виконувати одночасно більше ніж одну людину. Така робота важлива, ефективна та передбачає інновації, безпеку та менше помилок. За допомогою реклами помічаються нові культурні партнерства та форми, а історії стають різноманітнішими. З’являються змістовні твори мистецтва в публічних просторах, інноваційні ініціативи громад. Розвиток рекламних послуг у сфері спорту та туризму є невід’ємною частиною, оскільки ці сфери вважаються одними з найбільш перспективних та динамічних бізнесів у світі. Сформульовано проблему дослідження: Як організована командна робота у розвитку спортивно-туристичних послуг за допо- могою реклами? Дослідники відзначають, що в організаціях, де професіонали з різних сфер працюють разом, команди досягають кращих результатів, витрачають менше витрат і часу, а також роблять організацію більш ефективною. Метою дослідження є проведення аналізу командної роботи в організації просування спортивних і туристичних послуг. Для досягнення мети обговорюється сутність командної роботи, особливості управління людськими ресурсами в сучасній організації, представлена реклама спортивно-туристичної організації та визначено ефективність застосування. Результат буде залежати від точного, частого, своєчасного спілкування та спілкування, яке вирішує проблеми, засноване на спільних цілях, знаннях та взаємній повазі. Наукова проблема. Як розуміти командну роботу: у плані створення реклами туристичних і спортивних послуг? Мета статті. Розкрити командну роботу в аспекті створення реклами туристичних і спортивних послуг. Об’єкт: командна робота при розробці сервісної реклами. Завдання: 1. Розкрито особливості управління людськими ресурсами в сучасній організації. 2. Обговоріть командну роботу та організаційний клімат. 3. Розкрити поняття реклами в спортивно- туристських організаціях. Методи: аналіз, систематизація та інтерпретація наукової літератури.
Посилання
Abbasi et al., 2011 Abbasi, A., Moein Fard, M.R., & Khabiri, M. (2011). A survey of the product as a marketing mix element in Iran sport tourism. Proceedings of the National Conference of Physical Education in Iran.
Basevičiūtė, I. (2020). Darbuotojų nuomonės apie komandinį darbą N perinatologijos centre įvertinimas. Kaunas ; LSMU.
Bell, S. T., Brown, S. G., Colaneri, A., & Outland, N. (2018). Team composition and the ABCs of teamwork. American Psychologist, 73(4), 349. 349–362.
Castillo, C., Fernandez, V., & Sallan, J. M. (2018). The six emotional stages of organizational change. Journal of organizational change management. Journal of Organizational Change Management, 31(3), 468–493.
Černeckienė, I. (2005). Organizacinio komandinio darbo ir klimato raiškos ypatumai reklamos agentūroje (Doctoral dissertation). Šiauliai : Siauliai University. Corinne Mason (2020). High Performing Leadership Teams are able to SCALE their performance to drive business results.
Cucolo, D. F., Souza, P. G., de Miranda, F. M., Mininel, V. A., & da Silva, J. A. M. (2021). Clima de trabalho em equipe e qualidade do cuidado na atenção primária à saúde Teamwork climate and quality in primary health care. Brazilian Journal of Health Review, 4(3), 12618–12635. Davidson, T. J., & Sanderson, P. M. (2022). A review of the effects of head-worn displays on teamwork for emergency response. Ergonomics, 65(2), 188–218.
Dibb, S., Simkin, L. (2001). Marketing briefs– a revision and study guide. Oxford: Boston : Butterworth-Heinemann
Driskell, J. E., Salas, E., & Driskell, T. (2018). Foundations of teamwork and collaboration. American Psychologist, 73(4), 334.
Dromantas, M. (2007). Komandinio darbo vaidmuo šiuolaikinėje darbo organizacijoje. Viešoji Politika ir Admimistravimas [Internet], 22, 29–40.
Dromantas, M. (2008). Komandinis darbas Lietuvos organizacijose: diagnostinis aspektas. Vadybos mokslas ir studijos-kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai, 4, 50–57.
Dromantas, M. (2014). Komandinio darbo vaidmuo šiuolaikinėje darbo organizacijoje. Viešoji politika ir administravimas, 22, 29–40. Dromantas, M., & Merkys, G. (2004). The Possibilities of Assessment Command Work by “Team Pulls ” Test in Small and Medium Business Organizations. Public Policy and Administration, 1(8), 89–98.
Ehsani, M. Honarvar, A., Eftekhari, R., Honari, H., & Jordan, F. (2010). Determining important elements in quality of sport tourism packages in Iran, Journal of Harakat (Sport management), 2(4), 5–25.
Frasch, K. B., Shadovitz, D., & Shelly, J. (2009). There’s No Whining in HR. Human Resource Executive Online.
Genutienė, G. (2022). Slaugytojų suvokimas apie komandinį darbą slaugant COVID-19 liga sergančius pacientus (Doctoral dissertation), Klaipėda : Klaipėdos universitetas.
Godin, J., Leader, L., Gibson, N., Marshall, B., Poddar, A., Cardon, P.W. (2017). Virtual teamwork training: Factors influencing the acceptance of collaboration technology. Internationa ljournal Informations. Communication. Technology. 10, 5–23.
Gražulis, V. (2014). Komandinis darbas organizacijose. Vilnius : MRU.
Gražulis, V., Račelytė, D., Dačiulytė, R., Valickas, A., Adamonienė, R., Sudnickas, T., & Raišienė, A. G. (2015). Žmogiškųjų išteklių valdymas. Vilnius : MRU.
Grigonienė, J. (2017). Neatliktų arba uždelstų standartinių slaugos veiksmų analizė ir sąsajos su slaugos personalo komandiniu darbu. Kaunas : LSMU.
Haberland, G. S., & Dacin, P. A. (1992). The development of a measure to assess viewers’ judgments of the creativity of an advertisement: A preliminary study. ACR North American Advances.
Heathfield, S. M. (2019). Executive support and leadership in change management.
Hisrich, R. D. (2000). Marketing. New York : Barron’s.
Hughes, A. M., Gregory, M. E., Joseph, D. L., Sonesh, S. C., Marlow, S. L., Lacerenza, C. N., … & Salas, E. (2016). Saving lives: A meta-analysis of team training in healthcare. Journal of Applied Psychology, 101(9), 1266.
Hülsheger, U. R., Anderson, N., & Salgado, J. F. (2009). Team-level predictors of innovationat work: A comprehensive meta-analysis spanning three decades of research. Journal of Applied Psychology, 94, 1128–1145
Janoschka, A. (2004). Web advertising: new forms of communication on the Internet (Vol. 131).
John Benjamins Publishing. Kotler Ph., Keller K. L., Brady M., Goodman M., & Hansen T.(2009). Marketing Management. Paris : Pearson Education France.
Lee, M., & Johnson, C. (2005). Principles of advertising– a global perspective. New York : Haworth Press New York : Haworth Press. Marmienė, L., Kalėdienė, R., Kaselienė, S., & Vladičkienė, J. (2015). Gydytojų ir slaugytojų požiūris į komandinį darbą Lietuvos bendrojo pobūdžio ligoninėse. Visuomenės sveikata, 2(69), 48–55.
Mercanti-Guérin, M. (2008). Consumers’ perception of the creativity of advertisements: development of a valid measurement scale. Recherche et Applications en Marketing (English Edition), 23(4), 97–118.
Moein Fard, M. R. (2008). A survey of the Situation of Sports Tourism and designing its development model. Ph. D. thesis, Tehran Tarbiat Moallem University.
Mokras-Grabowska, J. (2016). Sports tourism: terminological discussion. TuryzTourismm, 26(1), 13–18.
Mokras-Grabowska, J. (2016). Sports tourism: terminological discussion. Tourism, 26(1), 13–18.
Nembhard, I. M., Burns, L. R., & Shortell, S. M. (2020). Responding to Covid-19: lessons from management research. NEJM Catalyst Innovations in Care Delivery, 1(2).
Nji, B. H. K. (2011). Residents’perceptions Of The 2010 Fifa World Cup Three Months Prior To The Event: A Case Study Of A Suburb In Cape Town, South Africa (Doctoral dissertation). Cape Peninsula University of Technology.
Peduzzi, M., Agreli, H. L. F., Silva, J. A. M. D., & Souza, H. S. D. (2020). Teamwork: revisiting the concept and its developments in inter-professional work. Trabalho, educação e saúde, 18, 1–20.
Prada, E. D., Mareque, M., & Pino-Juste, M. (2022). Teamwork skills in higher education: is university training contributing to their mastery? Psicologia: Reflexão e Crítica, 35.
Raghavan N. R. S., Cafeo J. A. (2009). The art of successful product launches. New York : Springer.
Reihani, E., & Khatibzadeh, M. (2021). Marketing Mix in Sport Tourism Context. Journal of New Studies in Sport Management, 2(3), 247–255.
Salas, E., Shuffler, M. L., Thayer, A. L., Bedwell, W. L., & Lazzara, E. H. (2015). Understanding and improving teamwork in organizations: A scientifically based practical guide. Human resource management, 54(4), 599–622.
Seilius, A. (2000). Grupinio darbo principų analizė. Tiltai, 4, 1–10.
Swanson, R. A. (2001). Human Resource Development and Its Underlying Theory. Human Resource Development International, 4(3), 299–312.
Swart, J., Mann, C., Brown, S., & Price, A. (2012). Human resource development. Routledge.
Szalados, J. E. (2021). The Science of Teamwork in Healthcare: Importance to Patient Outcome. In: Szalados J.E. (eds) The Medical-Legal Aspects of Acute Care Medicine. Springer, Cham.
Tayal, B. B., Gupta, C. B. (2005). Politics, Ethics and Social Responsibility of Business. New Delhi : Sultan Chand & Sons.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу