ФОРМУВАННЯ ПАРАДИГМИ ГЛОБАЛЬНОГО АНТИКРИЗОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У ПЕРІОД КРИЗИ ПАНДЕМІЇ COVID-19
DOI:
https://doi.org/10.26661/hst-2022-10-87-10Ключові слова:
парадигма, глобальний антикризовий менеджмент, пандемія COVID-19, управління ризиками, Agile-менеджмент, комплаєнс-менеджментАнотація
Актуальність дослідження у тому, що, зіткнувшись із кризою пандемії COVID-19, що є глобальною кризою у сфері охорони здоров’я, організації виробили нову парадигму глобального менеджменту. Керівники повинні задіяти функцію комплексного контролю за дотриманням політик та процедур Плану забезпечення безперерв- ності бізнесу. Мета дослідження – концептуалізація парадигми глобального антикризового менеджменту у період кризи пандемії COVID-19. Мета дослідження – концептуалізація глобальної парадигми антикризового менедж- менту у період кризи пандемії COVID-19. Об’єктом дослідження є формування парадигми глобального анти- кризового менеджменту як складного соціального та економічного феномена і динамічного процесу. Предметом дослідження – вплив кризи пандемії COVID-19 на формування парадигми глобального антикризового менедж- менту. Методологічна основа дослідження сформована загальнонауковими принципами системного підходу; методами аналізу – логічного, факторного, порівняльного, стратегічного, управлінського; методами економіко- математичного та організаційно-структурного моделювання, кількісного та якісного дослідження основних тен- денцій та напрямків формування та розвитку сфери послуг, мережевої та цифрової інфраструктур, галузевого (у сфері послуг) менеджменту. Результат дослідження. 1. Проаналізовано головні проблеми глобального анти- кризового менеджменту. 2. Визначено складові парадигми глобального антикризового менеджменту у період кризи пандемії COVID-19. 3. Розроблено парадигму управління організацією у контексті глобального антикризо- вого менеджменту. 4. Обґрунтовано антикризову програму глобального менеджменту в управлінні організацією. 5. Досліджено нові проблеми менеджмент комплаєнсу у контексті парадигми глобального антикризового менедж- менту. 6. Розроблено Agile-менеджмент як складову парадигми антикризового глобального менеджменту. Зро- блено висновок, що у сучасних реаліях турбулентного середовища глобальної кризи пандемії COVID-19, орга- нізації повинні розробити власну систему парадигми глобального антикризового менеджменту, адаптовану до вимог сьогодення та перспектив на майбутнє.
Посилання
Адізес, Іцхак Кальдерон. Як подолати кризу управління / пер. з англ. В. Стельмах. Харків : Ранок : Фабула,
272 с.
Адізес, Іцхак Кальдерон. Стилі хорошого і поганого менеджменту / пер. з англ. Валерія Глінка. Київ : Наш
формат, 2020. 224 с.
Аппело, Юрген. Менеджмент 3.0. Agile-менеджмент. Лідерство та управління командами». Харків : Ранок :
Фабула, 2019, 432 с.
Гербен, ван ден Берг, Пол Пітерсма. 25 ключових моделей управління. Харків : Ранок-Фабула, 2020. 208 с.
Гупта, Суніл. Цифрова стратегія. Посібник із переосмислення бізнесу / пер. з англ. І. Ковалишеної. Київ :
КМ-БУКС, 2020. 320 с.
Друкер, Питер. Задачи менеджмента в ХХI веке. Москва. Санкт – Петербург, Киев: Вильямс, 2000. 276 с.
Друкер, Пітер Ф. Виклики для менеджменту ХХІ століття. Київ : КМ-БУКС, 2020. 240 с.
Карлгаард, Річ. Людський фактор. Секрети тривалого успіху видатних компаній / пер. з англ. Олени Любенко.
Київ : Книголав, 2017. 336 с.
Кеннеді, Ден. Безжальний менеджмент та ефективність людських ресурсів. Путівник багатства / пер. з англ.
Г. Мухамедшина. Харків : Ранок : Фабула, 2019. 304 с.
Лайкер, Джефері К. Філософія Toyota. 14 принципів злагодженої команди / пер. з англ. Наталя Валевська.
-тє вид. Київ : Наш формат, 2019. 424 с.
Лалу, Фредерік. Компанії майбутнього. Харків: Клуб сімейного дозвілля, 2017. 544 с.
Портер, Майкл. Конкурентна перевага. Як досягати стабільно високих результатів / пер з англ. Ірина
Ємельянова, Ірина Гнатковська. Київ : Наш формат, 2019. 624 с.
Стайнер, Крістофер. Тотальна автоматизація. Як комп’ютерні алгоритми змінюють життя / пер. з англ.
Олександр Лотоцький. Київ : Наш формат, 2018. 280 с.
Тетлок, Філіп, Гарднер, Ден. Суперпрогнозування. Мистецтво та наука передбачення / пер. з англ. Ірина
Мазарчук. Київ: Наш формат, 2018. 368 с.
Фостер, Провост, Том, Фоусетт. Data science для бізнесу. Як збирати, аналізувати і використовувати дані. Київ :
Наш формат, 2019. 400 с.
Воронкова, В. Г. Цифрова економіка & цифровий менеджмент інформаційного суспільства. Збірник матеріалів
XІІI Міжнародної науково- практичної конференції “Управління соціально-економічним розвитком регіонів та
держави” / за ред. А. В. Череп. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. С. 20– 21.
Воронкова, В. Г., Андрюкайтене Регіна, Максименюк М. Ю. Формування концепції ноосферно-інформаційно-
інноваційного розвитку адміністративного нооменеджменту у сучасну епоху. Гуманітарний вісник Запорізької
державної інженерної академії. Запоріжжя : ЗДІА, 2017. Вип. 69. C. 44–50.
Воронкова, В. Г. Административная деятельность как объект саморефлексии руководителя. Гілея. Історичні
науки. Філософські науки. Політичні науки: науковий вісник : збірник наукових праць. Київ : УАН ТОВ НВП ВІР,
Вип. 100. С. 91–97.
Воронкова, В. Г. Общество риска как следствие кризиса современной цивилизации в глобальном измерении рин-
ком. Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. Запоріжжя : ЗДІА, 2014. Вип. 58. С. 13–24.
Voronkova, Valentyna, Metelenko, Natalya, Nikitenko, Vitalina, Silina, Iryna. System analysis of the economy
of sustainable development as environmentally balnced and socially oriented one. Humanities studies: Collection of
Scientific Papers. Zaporizhzhiа: ZNU, 2019. 1 (78). P. 85–96.
Кириченко, Микола. Вплив цифрових технологій на розвиток людського і соціального капіталу в умовах
діджиталізованого суспільства. Humanities studies: Collection of Scientific Papers. Zaporizhzhiа : ZNU, 2019.
(78). P. 107–128.
Фурсін, О. О. Формування моделі стійкого економічного розвитку в умовах конкурентоспромож-
ності. Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. Запоріжжя : ЗДІА, 2008. Вип. 33.
С.223–230.
Череп, Алла, Воронкова, Валентина, Муц, Луай, Фурсін, Олександр. Інформаційні та інноваційні технології
як чинник підвищення ефективності цифрової економіки та бізнесу в умовах глобалізації 4.0. Humanities studies :
Collection of Scientific Papers. Zaporizhzhiа : ZNU, 2019. 1 (78). P. 169–180.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу