Роль соціальних мереж у спілкуванні туристичних організацій з перспективи клієнтів

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.26661/hst-2021-9-86-16

Ключові слова:

соціальні мережі, туризм, спілкування

Анотація

Актуальність. В останні кілька років через швидкий розвиток інтернету та використання технологічного туризму та інших галузей з'явилися нові тенденції в маркетингових комунікаціях. Багато мандрівників «консультуються» з соціальними мережами при плануванні поїздки, щоб знайти маршрути проїзду, їх переваги, рекомендації та інші відгуки мандрівників – вони також важливі та змушують туристів дуже обережно вибирати та залишатися у тому чи іншому місці під час поїздки [5]. Використання соціальних мереж зростає з разючою швидкістю, залучаючи мільйони нових користувачів на різних платформах, і правильне призначення осіб, які формують думку, певному напрямку руху може посилити бажання мандрівників вибрати саме рекламований напрямок [22]. Всі нові канали зв'язку, які є невід'ємною частиною інтегрованої маркетингової комунікації, повинні використовуватися агентствами туристичних брендів та популяризацією туристичних напрямків, оскільки сучасні туристи шукають в Інтернеті необхідну інформацію. Якщо бренд недоступний в Інтернеті, він втрачає конкурентоспроможність у конкурентній боротьбі. Нова ера у маркетингових комунікаціях почалася з появою соціальних мереж [20]. У той час як туристичний сектор дуже сприйнятливий до технологічних інновацій і має ряд можливостей, що пропонуються цифровим маркетингом, туристичні компанії не можуть скористатися перевагами інтерактивних можливостей, які пропонуються двосторонньою комунікацією цифрового маркетингу, що дозволяє розробляти або створювати нові бренди в Інтернеті. простір або встановити міцні зв'язки зі споживачами, спонукати їх до лояльності [13]. Головна проблема-як соціальні мережі застосовні до туристичних організацій спілкування з клієнтами, і які можливості покращити спілкування, щоб підвищити соціальну цінність спілкування з клієнтами, створювану мережами. Мета дослідження. Оцінити важливість соціальних мереж у комунікації туристичних організацій з клієнтами для визначення напрямків та способів покращення застосування соціальних мереж. Завдання дослідження: проаналізувати значення соціальних мереж у комунікації туристичних організацій з клієнтами та їх створювану цінність; проаналізувати застосування соціальних мереж у комунікації туристичних організацій із клієнтами. Використовувана методологія – аналіз та узагальнення наукової літератури. Об'єкт дослідження - застосування соціальних мереж спілкування туристичних організацій з клієнтами. Результати. Використання соціальних мереж у спілкуванні туристичних організацій допомагає досягти бажаних сегментів та надавати клієнтам персоналізовані пропозиції. Використання соціальних мереж у маркетингу туризму може дати вищу віддачу від інвестицій, ніж традиційна реклама. Зростання значення обслуговування клієнтів у сфері послуг, зокрема у туристичному секторі, пов'язане з тим, що організації все частіше вибирають соціальні мережі та свої гаджети для формування каналів зв'язку з клієнтами.

Біографія автора

Kamila Berenyte, Lithuanian Sports University

Master student of Department Sport and Tourism Management

Посилання

Garrido-Moreno, A., García-Morales, V. J., Lockett, N., & King, S. (2018). The missing link: Creating value with social media use in hotels. International Journal of Hospitality

Gretzel, U., & Yoo, K. H. (2008). Use and impact of online travel reviews. Information and communication technologies in tourism 2008, 35-46.

Gretzel, U. (2018). Influencer marketing in travel and tourism. Advances in social media for travel, tourism and hospitality: New perspectives, practice and cases, 147-156.

Hew, J. J., Leong, L. Y., Tan, G. W. H., Lee, V. H., & Ooi, K. B. (2018). Mobile social tourism shopping: A dual-stage analysis of a multi-mediation model. Tourism Management, 66, 121-139. https://doi.org/10.1016/j.tourman.2017.10.005

Iosim, I., Iancu, T, Orboi, M D, and Popescu G. (2015). The Impact Of Online Communication In Agrotourism, Research Journal of Agricultural Science, 47 (4), 91

Ivanović, O. M., Đeri, L., Stamenković, P., & Ilić, A. (2020). The Necessity of Using Social Networks in Contemporary Tourism Industry and the Tourist Organization of Serbia. Economic Analysis, 53(1), 94-104.

Hearn A and Schoenhoff S (2016) From celebrity to influencer: Tracking the definition of celebrity value across the data stream. In: Marshall PD and Redmond S (eds) A Companion to Celebrity. West Sussex: Willey Blackwell, pp. 194–212.

Jan, A., & Khan, M. F. (2014). Social Media Is Nothing but a Public Relation Tool. The International Journal Of Business & Management, 2(12), 272.

Johnson, T. J., & Kaye, B. K. (2016). Some like it lots: The influence of interactivity and reliance on credibility. Computers in Human Behavior, 61, 136-145. https://doi.org/10.1016/j.chb.2016.03.012

Keller, E., & Fay, B. (2016). How to use influencers to drive a word-of-mouth strategy. Warc Best Practice, 1, 2-8.

Kiráľová, A., & Pavlíčeka, A. (2015). Development of social media strategies in tourism destination. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 175, 358-366. https://doi.org/10.1016/j.sbspro. 2015.01.1211

Labanauskaitė, D., Jonuškienė, E. (2020) Skaitmeninės rinkodaros galimybės turizmo versle. Įžvalgos,1, 110-119.

Ngai, E. W., Tao, S. S., & Moon, K. K. (2015). Social media research: Theories, constructs, and conceptual frameworks. International journal of information management, 35(1), 33-44. https://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2014.09.004

Prideaux, B., & McNamara, K. E. (2013). Turning a global crisis into a tourism opportunity: The perspective from Tuvalu. International Journal of Tourism Research, 15(6), 583-594. https://doi.org/10.1002/jtr.1883

Ramaj, B., & Ukaj, F. (2018). Review of literature for internet marketing and social media in tourism. Acta Universitatis Danubius. Communicatio, 12(2).

Sahin, G. G., & Sengün, G. (2015). The effects of social media on tourism marketing: a study among university students. Management and Administrative Sciences Review, 4(5), 772-786.

Sârbu, R., Alecu, F., & Dina, R. (2018). Social Media Advertising Trends in Tourism. Amfiteatru Economic, 20(12), 1016–1028.

Švajdová, L. (2019). Modern Marketing Communication in Tourism. Marketing, 4(2). http://dx.doi.org/10.18775/jibrm.1849-8558.2015.42.3003

Tadic, D. P., Ratkic, H., & Suput, B. (2019). Online Marketing Communication for Purpose of Branding of Tourism Organisations and Destinations with Special Focus on Social Networks. Economic & Social Development: Book of Proceedings, 219–227.

Troshin, A. S., Sokolova, A. P., Ermolaeva, E. O., Magomedov, R. M., & Fomicheva, T. L. (2020). Information technology in tourism: Effective strategies for communication with consumers. Journal of Environmental Management & Tourism, 11(2 (42)), 322-330. http://doi.org/10.14505/jemt.v11.2(42).10

Xu, X., & Pratt, S. (2018). Social media influencers as endorsers to promote travel destinations: an application of self-congruence theory to the Chinese Generation Y. Journal of travel & tourism marketing, 35(7), 958-972.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-10

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ ЕКОНОМІКИ ТА УПРАВЛІННЯ