ФІЛОСОФІЯ ТУРИЗМУ ЯК ФІЛОСОФІЯ ТВОРЧОСТІ І КРЕАТИВНОСТІ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ГОСТИННОСТІ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Halyna Harbar

DOI:

https://doi.org/10.26661/hst-2020-5-82-02

Ключові слова:

філософія творчості, туризм, послуга, гостинність, цінності туристичної подорожі, ринкова вартість

Анотація

Анотація В сучасних умовах у значній мірі зростає філософія туризму, яка, з однієї сторони, розглядається як філософія творчості і креативності, а з іншої, як така, що сприяє формуванню конкурентоспроможних орієнтацій гостинності в сучасній Україні. Мета дослідження - концептуалізація філософії туризму як філософія творчості і креативності у контексті формування конкурентоспроможних орієнтацій гостинності в сучасній Україні. Тому для нас філософія туризму постає як філософія творчості пошуку чогось нового та інноваційного, яка вивчає становище людини у туризмі, розглядає філософію туризму як сприйняття і накопичення інформації, яка змінює самого себе, сприяє процесу активної самозміни людини. Завдання дослідження: Досліджено теоретичні аспекти формування ринкової вартості гостинності. Визначено основні чинники, що здійснюють вплив на формування ринкової вартості послуг туризму в сучасній Україні. В основі пізнання туризму як цілісного феномена лежить екзистенційна необхідність, у сумніві людини щось з’являється нове, незвідане, породжується процес мислення і творчо-креативної діяльності. Дійсність феноменів туризму представлена в туристичному середовищі, які є дійсними, опредмеченими, критичними. Туристичний процес і досвід є поступальним процесом і прямує до ідеї абсолютної досконалості. Філософія туризму приводить до трансформації людини, яка змінює плин повсякдення, способи комунікації і взаємодії, сприяє можливостям подорожувати мільярдам людей та їх самореалізації. Зроблено висновок, що технологічні зміни є настільки потужними, що роблять нашу добу найбільш перспективною, і водночас сповненою найсильніших потенційних можливостей для самореалізації людини, що приводять до нечуваних потужних змін парадигм кожної людини завдяки ртуризму. Йдеться не лише про те, «що» і «як» ми робимо, але й те, «ким ми є» чи «ким станемо»

Посилання

Ahafonova L. H., Ahafonova O. Y. E. (2002). Turyzm, hotelʹnyy ta restorannyy biznes: novoutvorennya, konkurentsiya, derzhavne rehulyuvannya: navch. posib. K. : ZnannyaUkrayiny. 358.

Andryukaytene Rehyna, Voronkova Valentyna, Kyvlyuk Olʹha, Romanenko Tatʹyana, Ryzhova Yryna (2017). Kontseptualyzatsyya smart-obshchestva y smart-tekhnolohyy v kontekste razvytyya sovremennoy tsyvylyzatsyy. Mokslas ir praktika: aktualijos ir perspektyvos. 11-12.

Afanasʹyeva Lyudmyla and Oleksenko Roman (2018). Aktychni interkulʹturni praktyky yak indykator vzayemodiyi kulʹturnykh hrup i spilʹnot polietnichnoho mista. Visnyk Lʹvivsʹkoho universytetu. Seriya filosofsʹko-politolohichni studiyi. (18). Vyp18. 40-47.

Bilohur V. YE.(2014). Formuvannya kontseptsiyi tsilisnoyi osobystosti: teoretyko-metodolohichni vymiry. Humanitarnyy visnyk Zaporizʹkoyi derzhavnoyi inzhenernoyi akademiyi. Vyp. 50. 192-203.

Voronkova V. H. (2010). Rozvytok turyzmu yak sotsialʹnoho i kulʹturnoho yavyshcha v umovakh hlobalizatsiyi ta kros-kulʹturnoyi komunikatsiyi. Naukovi zapysky Kyyivsʹkoho universytetu turyzmu, ekonomiky i prava. Seriya: filosofsʹki nauky. Vyp.8. 23-35.

Voronkova V. H., Azhazha M. A., Andryukaytene Rehyna (2016). Razvytye turyzma v uslovyyakh kulʹturnoy hlobalyzatsyy y ynformatsyonnoho obshchestva: krosskulʹturnyy analiz. Mokslas ir praktika: aktualijos ir perspektyvos. Mokslinių straipsnių rinkinys. Kaunas.95-100.

Harbar H. A. (2017). Teoretychnyy analiz yavyshcha hostynnosti u dyskursi filosofsʹkoho osmyslennya. Hileya. Vyp. 117 (№ 2). 174-177.

Harbar H. A. (2018). Hostynnistʹ, yak sotsiokulʹturnyy fenomen: ukrayinsʹkyy kontekst. Osvitniy dyskurs. Vyp. 4 (№ 3-4). 36-42.

Morozova M. A., Morozova N.S., Karpova H.A., Khoreva L.V. (2014). Ékonomyka turyzma: uchenyk. M.: Federalʹnoe ahenstvo po turyzmu. 320.

Nikitenko V. (2017). Educational discourse of tourism business in the context of information society. Osvitniy dyskurs. Kyyiv : Natsionalʹnyy pedahohichnyy universytet imeni M. P. Drahomanova. Tom 2 № (2). Filosofsʹki nauky.18–24.

Nikitenko Vìtalina, Andriukaitiene Regina, Punchenko Oleg (2019). Formation of sustainable digital economical concept: challenges, threats, priorities. Humanities studies. Vyp. 1 (78). 141–153.

Nikitenko, Vitalina (2020). Evolution and further development of the real world in the conditions of technological changes in the context of socio-philosophical discourse. Humanities studies : zb. nauk. pr. Zaporiz. nats. un-t. Zaporizhzhya: ZNU. №4. 60-73.

Nikitenko V. O. (2020). Kulʹtura i tsyvilizatsiya: vzayemodiya ta vzayemozvʺyazok u konteksti sotsialʹno-filosofsʹkoho analizu. Humanities studies : zb. nauk. pr.. Zaporiz. nats. un-t. Zaporizhzhya: ZNU, 2020. Vyp. 3 (80). 49-64.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-24

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНА ФІЛОСОФІЯ ТА ФІЛОСОФІЯ ІСТОРІЇ