ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ВИХОВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ МОЛОДІ В УМОВАХ НОВОЇ ПСИХО-КОМП’ЮТЕРНОЇ РЕАЛЬНОСТІ
Ключові слова:
інформаційно-комунікаційна стійкість, виховання молоді, нова психо-комп’ютерна реальність, проривні технології, нова державна інформаційно-комунікаційна політика в освітіАнотація
Анотація. Актуальність дослідження в тому, що динамізм і глобальність інформатизації у всіх сферах життєдіяльності сучасного постіндустріального суспільства, крокує до інформаційного, обумовлює необхідність проведення багатоаспектних та багатовимірних наукових дискусій про інформатизацію, високих технологіях та інноваційних проривів у площині нової психо-комп’ютерної реальності, яка потребує формування нових психологічних знань існування людини в інформаційному світі, потребує впровадження знань і правил поводження з інформацією та комп’ютером як ресурсом добування інформації. Мета дослідження – розкрити сутність і значення виховання інформаційно-комунікаційної стійкості молоді в умовах нової психо-комп'ютерної реальності, яка сприяє подоланню кризової свідомості та досягнення цілісності інформаційної особистості. Завдання дослідження: проаналізувати вплив інформатизації на інтелектуалізацію людської діяльності; вивити умови, за яких молода людина може досягти успіху у сучасному суспільстві; показати, що в умовах нової психо-комп'ютерної реальності відбувається ycвiдoмлeнe спотворення світогляду молоді через маніпуляції за рахунок можливостей цифрових технологій. Методи дослідження – системного аналізу і синтезу, синергетичного, методології складності, які дозволять проаналізувати проблеми виховання інформаційно-комунікаційної стійкості молоді в умовах нової психо-комп'ютерної реальності, які радикально змінять свідомість, світогляд, культуру особистості, саму людину. Методологія дослідження - системний і структурно-функціональний аналіз проблеми інформаційно-комунікаційної стійкості молоді в умовах нової психо-комп’ютерної реальності. Наукова новизна дослідження - в структуруванні проблем виховання інформаційно-комунікаційної стійкості молоді в умовах нової психо-комп'ютерної реальності та пошуки шляхів їх вирішення. Висновки - практична реалізація завдань психологічної науки у вирішенні проблем виховання інформаційно-комунікаційної стійкості молоді в умовах нової психо-комп’ютерної реальності.
Посилання
Бернс Р. (1986). Развитие Я-концепции и воспитание / Пер. с англ. М.: «Прогресс». 422с.
Бех І. Д. (1995). Від волі до особистості. К.: Україна Віта, 202.
Кононець, М. О. (2019). Психологічні аспекти формування лідерської культури керівника у контексті рефлексивної моделі управління // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії: збірник наукових праць. Запоріжжя : «Видавництво ЗНУ». Вип. 77. 181-191.
Психологія : навч. посіб. (2009) / Винославська О. В., Бреусенко-Кузнєцов О. А., Зливков В. Л. та ін.; за наук. ред. О. В. Винославської. 2-е вид., переробл. і доповн. К. : ІНКОС. 390.
Соснін, О. В., Гордієнко, С. Г. (2019). Окремі елементи розробки нової інституціональної матриці розвитку України // Загальнонаціональний правовий тижневик «Юридичний вісник України № 37 (1262) 13-19 вересня 2019 року. 12-13; № 38 (1263) 20-26 вересня 2019 року. С. 10-11.
Трейси, Б. (2016). Достижение максимума: 12 принципов. М.: Попурри, 2016. 352 с. С.3-4.
URL: http://loveread.ec/read_book.php?id=53584&p=71(дата звернення 10.11.2019 р.)
Трейси, Б. Достижение максимума: стратегии и навыки, которые разбудят ваши скрытые силы и помогут вам достичь успеха: научное издание/ Пер. с англ. Д. Белецкой. 7-е изд., стереотипное. М.: Омега-Л, 2014. 315 с. С. 14-22.
Фромм, Э. (1990). Бегство от свободы / Пер. с англ. П.С. Гуревича. М.: Прогресс, 1990. 272.
Блаватская, Е. П. (1978). Голос Безмолвия, T.I. 63.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Oleksandr Sosnin, Maria Kononets
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу