ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО СПОРТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УКРАЇНІ
Ключові слова:
концепція інноваційного спортивного менеджменту, глобалізація 4.0, комерціалізація спорту, самовдосконалення людиниАнотація
Актуальність дослідження полягає в тому, що в сучасних умовах концепція інноваційного спортивного менеджменту в Україні виступає як основна тенденція розвитку сучасного світу; це відзначено на Давоському форумі в 2019 році. Набувають розвиток всі сфери життєдіяльності суспільства, держави і людини - від політики, економіки - до спорту і гендерної рівності. Проблема дослідження - концепція інноваційного спортивного менеджменту в Україні як перетворення спорту в явище глобального, загальнолюдського характеру, яке має суттєвий вплив на всі сторони життєдіяльності суспільства. Тому сфера спорту і спортивної культури виступають як об'єкт наукового дослідження. Спорт стимулює і формує соціальну та культурну рефлексію світового масштабу, відроджуючи ідею взаємозалежності людства в спорті і через спорт. Єдність формується завдяки безлічі чинників, серед яких мережа комунікаційних технологій, фінансових, політичних і культурних взаємозалежностей, нових культурних форм взаємодії, які дають поштовх спортивним взаємодіям, формуючи єдиний світовий ринок товарів, послуг, поведінкових стандартів, моделей соціальності, модерних цінностей у досягненні спортивного успіху. Проблема глобалізації у спорті пов'язана з європоцентризмом, в основі якого - формування європейських цінностей спорту, спортивної культури та спортивного успіху, а в цілому-спортивного менеджменту. Об'єкт дослідження - концепція інноваційного спортивного менеджменту як умова розвитку спортивної культури в умовах України. Цілі дослідження - проаналізувати нові тенденції глобального розвитку людства, які впливають на розвиток спорту та спортивної культури, сприяють самовдосконаленню людини фізично та духовно, піднімають пріоритет творчої особистості. Методи - аналізу і синтезу, абстрагування, кроскультурного, логічного, історичного, порівняльного аналізу- сприяють проникненню в складні феномени і процеси сучасної дійсності, пов'язані зі спортом в умовах глобалізації. Результати. Концепція інноваційного спортивного менеджменту як умова розвитку спортивної культури в умовах України змінює звичайний спосіб людей в спорті, разом з багатьма плюсами має низку негативних, хворобливих проблем, пов'язаних з відвертою комерціалізацією. Концепція інноваційного спортивного менеджменту як умова розвитку спортивної культури в умовах України увійшла в єдину структуру мікросистеми як процес інтеграції і економічного (спортивного) обміну; глобальні артефакти присутні в спортивному менеджменті, остільки спорт інституціоналізований в масштабах глобальних спортивних спільнот. Під формою спортивної глобалізації мається на увазі конкретний спосіб, в якому відбувається структурування проблем спорту і переведення їх на рівень глокалізації (регіонального) вирішення проблем, тобто відбувається єднання глобального і глокального. Висновок. Концепція інноваційного спортивного менеджменту як умова розвитку спортивної культури в умовах України означає збільшення доступних способів організації спортивних заходів, що вимагає формування концепції спортивного менеджменту, - транснаціональних, інтернаціональних, міжрегіональних, макронаціональних, регіональних муніципальних, локальних організацій, які потребують вдосконалення спортивного менеджменту. Ці сходи адміністративних рівнів розсікають функціональні мережі корпорацій, міжнародних та неурядових організацій, а також ряд професійних міжнародних організацій. Формується інтернаціоналізація спорту, яка детермінується глобалізацією.
Посилання
Vizitei, N. (1980). The social nature of modern sport. Shtiintsa, 84.
Vizitei, N. (1986). Physical culture and sport as a social phenomenon. Chisinau: Shtiintsa, 160.
Voronkova, V. H. (2004). Municipal Management: Teaching manual. Kiev: Professional, 254.
Gobikas, Mindaugas and Akranglyte, Gintare (2019). Image creation of professional athletes using contemporary social media. Humanities Bulletin of Zaporizhzhe State Engineering Academy, 76, 76-83.
Morgan, W. (2003). The Philosophy of Sport: A Historical and Conceptual Overview and a Conjecture regarding its Future. Handbook of Sports Studies, 205–213.
doi: https://doi.org/10.4135/9781848608382.n12
Hambrecht, H., (2012). Praise sporting beauty. Kyiv: Spirit and Letter, 216.
Edensor, T. (2002). National Identity, Popular Culture and Everyday Life. Oxford-New York.
doi: https://doi.org/10.5040/9781474215305
Ibrahimov, M. (2011). "Philosophy of Sport": Will a fruitful philosophy in the field of sports? Young sports science of Ukraine, 4, 54.
Holowchak, M. and Reid, H. (2011). Aretism: an ancient sports philosophy for the modern sports world. Lanham, Md.: Lexington Books, 15–16.
Olexenko, R. (2017). Formation of the creative personality concept as a factor of the creative knowledge economy in conditions of globalization. Humanities Bulletin of Zaporizhzhe State Engineering Academy, 71, 118–126.
doi: https://doi.org/10.30839/2072-7941.2017.124895
Pozhuev, V. (2010). Understanding the place and role of information in modern society. Humanities Bulletin of Zaporizhzhe State Engineering Academy, 42, 4-13.
Melnyk, V. (2014). Globalization in the Cultural Sphere: Theoretical and Methodological Analysis. Humanities Bulletin of Zaporizhzhe State Engineering Academy, 87, 219-225.
Melnyk, V. (2011). Socio-philosophical analysis of interaction and interaction of personality and globalized society. Humanities Bulletin of Zaporizhzhe State Engineering Academy, 46, 96-108.
Mechikoff, R. and Estes, S. (2006). History and philosophy of sport and physical education: from ancient civilizations to the modern world. Boston: Mass: McGraw-Hill, 12.
Scott, R. (2005). Practical philosophy of sport and physical activity. Champaign, IL: Human Kinetics, 91.
Nikitenko, V. (2013). Modern geoculture as a sociocultural phenomenon // Humanities Bulletin of Zaporizhzhe State Engineering Academy, 53, 261-270.
Oleksenko R. The Age of Globalization, its Impact on the Information Society / R. Oleksenko // Fifth All-Ukrainian Scientific Conference "Contemporary Socio-Humanitarian Discourses". 2015. Pp.56-59.
Ryzhova, I. S. (2009). Design in technical universities. Humanities Bulletin of Zaporizhzhe State Engineering Academy, 37, 87-95.
Ryzhova, I. S. (2011). Culture as the most fundamental way of human existence // Humanities Bulletin of Zaporizhzhe State Engineering Academy, 46, 126-134.
Dick Swab. Our creative brain.Kharkov: Family Leisure Club. 2019. p. 464.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Vlada Bilohur
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу