Політика розгляду скарг
Скарги щодо змісту опублікованих статей, нерозкритого конфлікту інтересів, розбіжності щодо відкликань та висловлення занепокоєння тощо приймаються редакцією журналу за адресою:
valentinavoronkova236@gmail.com
Нікітенко Віталіна Олександрівна
Скарга повинна бути обґрунтованою та містити чіткі положення щодо своєї суті. Редакція підтверджує отримання скарги протягом 2 робочих днів. Процес повного розгляду скарги може тривати від 2 тижнів до 3 місяців.
У процесі розгляду скарг редакцією буде ініційовано розслідування, що може включати: запит до авторів статті з метою надання пояснень щодо отриманої скарги, залучення додаткових експертів для визначення достовірності аргументів, наданих у скарзі (особливо якщо скарга стосується занепокоєння щодо змісту опублікованих статей), звернення до установ(и) авторів з метою надання додаткових даних або інформування про порушення тощо.
Автори статті, щодо якої була отримана скарга, будуть інформовані про це. Однак редакція залишає за собою право не інформувати авторів та надавача скарги щодо подробиць ходу розслідування, а надавати інформацію лише про його результати.
Особиста інформація про надавача скарги може залишатись анонімною.
При розгляді скарг редакція керується рекомендаціями COPE. У випадку якщо в ході розслідування буде виявлено порушення етичних норм на етапі розгляді рукопису статті, цей етап буде призупинено до отримання результатів розслідування. Якщо скарга стосується опублікованої статті буде застосована політика відкликання опублікованих статей.