ВПЛИВ СУЧАСНИХ КОМУНІКАЦІЙ НА СТВОРЕННЯ ДОДАНОЇ ВАРТОСТІ НЕРУХОМОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/hst-2025-24-101-29

Ключові слова:

сучасні комунікації, нерухомість, правове регулювання, додана вартість

Анотація

Актуальність теми. Актуальність дослідження теми у тому, що За словами Есолйо, ефективна комунікація на ринку нерухомості є одним з найважливіших факторів, що визначають успіх продажів, а неефективна комунікація може мати негативні наслідки як у створенні доданої вартості для нерухомості, так і в комунікації зі споживачами та в угодах, укладених у невідповідний час. Анор Шахрохі та Пархізгарі, для досягнення довгострокового успіху в секторі нерухомості надзвичайно важливо, щоб зацікавлені сторони, такі як власники, орендарі, підрядники, належним чином та ефективно співпрацювали один з одним. Ефективна комунікація може допомогти правильно донести бажане повідомлення до споживачів, уникнути непорозумінь та сприяти створенню та підтримці позитивних відносин між зацікавленими сторонами. Грант виділяє, що в будь-якому секторі нерухомості, застосовуючи засоби комунікації, необхідно враховувати потреби цільової групи. За словами Залевської-Тужинської та Міклашевської, комунікація зі споживачами в секторі нерухомості невіддільна від використання інформаційних та комп'ютерних технологій, оскільки сьогодні технології сприяють обміну інформацією та даними в режимі реального часу, полегшуючи зацікавленим сторонам доступ та аналіз інформації, пов'язаної з нерухомістю. Постановка задачі. Оскільки в Литві немає наукових досліджень, які б аналізували вплив сучасних комунікацій на додану вартість нерухомості, виникають такі проблемні питання: які сучасні комунікаційні інструменти можна використовувати для підвищення доданої вартості нерухомості? Який вплив сучасні комунікаційні інструменти мають на агентства нерухомості? З якими викликами стикаються фахівці з нерухомості під час застосування сучасних комунікаційних інструментів? Задачі дослідження. Обговоріть характеристики сучасної комунікації та нерухомості; визначте можливості застосування сучасних комунікаційних інструментів, їхні переваги та причини їх застосування для підвищення доданої вартості нерухомості; визначте проблеми, з якими стикаються фахівці з нерухомості під час застосування сучасних комунікаційних інструментів у своїй роботі.Методологія. Для належного розкриття теми наукового дослідження та досягнення поставленої мети й завдань було використано такі методи дослідження: аналіз, порівняння, структурування наукової літератури, якісний метод дослідження (дистанційне інтерв'ю), контент-аналіз. Вартість нерухомості визначається місцем розташування, демографічними показниками, характеристиками нерухомості, ринковими тенденціями, інфраструктурою, попитом та пропозицією, економічними показниками, процентними ставками та державною політикою. Вартість нерухомості можна збільшити, використовуючи високоякісні фотографії, підготовлюючи віртуальні тури, надаючи мережеву та детальну інформацію, вибираючи відповідну цінову стратегію та застосовуючи ефективні маркетингові стратегії.

Посилання

Abubakar, A. A., & Al-Mamary, Y. H. (2025). Exploring factors influencing the intention to use social media and its actual usage in higher education: a conceptual model of effectiveness, effort, communication, self-awareness, social influence, and facilitating conditions. Interactive Learning Environments, 1-25.

Anđelić, S., Milutinović, O., Fiser, M., & Bauder, J. (2025). Effects of verbal and non-verbal communıcatıon on the busıness success of the company. Social Informatics Journal, 4(1), 1-12.

Bennett, M., Postigo, J. C. (2024). The impacts of United States politics on the Arctic wilderness in Alaska. Polar Geography, p. 1-16.Aguinis, H., & Solarino, A. M. (2019). Transparency and replicability in qualitative research: The case of interviews with elite informants. Strategic management journal, 40(8), 1291-1315.

Aithal, P. S. (2019). Information communication & computation technology (ICCT) as a strategic tool for industry sectors. International Journal of Applied Engineering and Management Letters (IJAEML), 3(2), 65-80.

Aslam, W., & de Luna, I. (2021). The relationship between brand Facebook page characteristics, perceived value, and customer engagement behavior: An application of stimulus-organismresponse (SOR). Review of Business Management, 23(1), 43–62.

Barnlund, D. C. (2017). A transactional model of communication. In Communication theory (pp. 47-57). Routledge. Benites-Gambirazio, E. (2020). Working as a real estate agent. Bringing the clients in line with the market. Journal of Cultural Economy, 13(2), 153-168.

Boyle, M., & Schmierbach, M. (2023). Applied communication research methods: Getting started as a researcher. Routledge.Cambridge Dictionary (2024). Communication. https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/communication. Cambridge Dictionary (2024). Social media. https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/social-media

Chew, S. Y., & Ng, L. L. (2021). Models of communication process. In Interpersonal Interactions and Language Learning: Face-to-Face vs. Computer-Mediated Communication (pp. 17-26). Cham: Springer International Publishing. Cleland, J. A. (2017). The qualitative orientation in medical education research. Korean journal of medical education, 29(2), 61.

Danielyan, N. (2020). Modern Communication Technologies and the Marxist Understanding of Scientific Cognition. Technology, Design and the Arts-Opportunities and Challenges, 45-59

de Oliveira Santini, F., Ladeira, W. J., Pinto, D. C., Herter, M. M., Sampaio, C. H., & Babin, B. J. (2020). Customer engagement in social media: a framework and meta-analysis. Journal of the Academy of Marketing Science, 48, 1211-1228.

Esolyo, L. M. (2019). Stategies Adopted By Knight Frank Kenya To Increase Market Share (Doctoral dissertation, University of Nairobi). 1-47 http://erepository.uonbi.ac.ke/bitstream/handle/11295/109499/Esolyo_Stategies%20Adopted%20By%20Knight%20Frank%20Kenya%20To%20Increase%20Market%20Share.pdf?sequence=1

Grant, R. M. (2021). Contemporary strategy analysis. John Wiley & Sons

Gordon-Isasi, J., Narvaiza, L., & Gibaja, J. J. (2021). Revisiting integrated marketing communication (IMC): A scale to assess IMC in higher education (HE). Journal of Marketing for Higher Education, 31(1), 58–90.

Hsieh, C. Y. (2025). Dynamical Landauer principle: Quantifying information transmission by thermodynamics. Physical Review Letters, 134(5), 050404.

Kaplan, A.M. (2018). Social Media, Definition, and History. In: Alhajj, R., Rokne, J. (eds) Encyclopedia of Social

Network Analysis and Mining. Springer, New York, NY. https://doi.org/10.1007/978-1-4939-7131-2_95

Ling, D. C., & Archer, W. R. (2018). Real estate principles: A value approach. McGraw-Hill.

Lohia, N. (2023). 11 Best Tips for Effective Communication with Customers. https://hiverhq.com/blog/effective-communication-with-customers

Luxton, S., Reid, M., & Mavondo, F. (2015). Integrated marketing communication capability and brand performance. Journal of Advertising, 44(1), 37–46. https://doi.org/10.1080/00913367.2 014.934938

Meng, X., & Meng, X. (2020). The International Communication of Cultural Symbols in the Construction of China’s National Image. National Image: China’s Communication of Cultural Symbols, 131-178.

Mynbaev, D. K., & Scheiner, L. L. (2020). Essentials of modern communications. John Wiley & Sons.

Meier, K. (2021). Using social media to communicate with customers: How to nail it. https://front.com/blog/using-social-media-to-communicate-with-customers

Melese, M. W., & Weldeyes, M. H. (2021). The Influence of Buyer-Seller Relationship on Sales Effectiveness: The Case of Ayat Real Estate, Ethiopia. International Journal of Marketing & Business Communication, 10(1). Muellmann, S., Brand, T., Jürgens, D., Gansefort, D., & Zeeb, H. (2021). How many key informants are enough? Analysing the validity of the community readiness assessment. BMC research notes, 14, 1-6. Oxford Bibliographies (2023). Definitions and Concepts of Communication. https://www.oxfordbibliographies.com/display/document/obo-9780199756841/obo-9780199756841-0172.xml

Pham, P. H., & Gammoh, B. S. (2015). Characteristics of social-media marketing strategy and customer-based brand equity outcomes: a conceptual model. International Journal of Internet Marketing and Advertising, 9(4), 321-337.

Pfeffermann, N. (2017). What is Innovation Communication? A dynamic capability view. Strategy and Communication for Innovation: Integrative Perspectives on Innovation in the Digital Economy, 303-315.

Rehman, S. U., Gulzar, R., & Aslam, W. (2022). Developing the integrated marketing communication (imc) through social media (sm): the modern marketing communication approach. Sage Open, 12(2), 21582440221099936.

Shahrokhi, M., & Parhizgari, A. M. (2020). Crowdfunding in real estate: evolutionary and disruptive. Managerial Finance, 46(6), 785-801.

Soni, A. (2024). 9 Elements of Communication Process & Communication Cycle. https://clearinfo.in/blog/elements-of-communication-process/

Starodub, S. (2020). Communication Process as an Element of Information Warfare and Impact on the Masses. State and Regions. Series: Social Communications, (2 (38)), 17-20.

Shirina, S. (2017). Assistant Prof. Saumya Shirina shares her views on the importance of effective communication skills in real estate industry. https://www.ricssbe.org/what-s-new/expert-talk/communication-skills-matter-in-real-estate/

Tenny, S., Brannan, J. M., & Brannan, G. D. (2017). Qualitative study. https://europepmc.org/article/NBK/nbk470395

Trenholm, S. (2020). Thinking through communication: An introduction to the study of human communication. Routledge.

UCLA Center for Health Policy Research (2024). Section 4: Key Informant Interviews. https://healthpolicy.ucla.edu/sites/default/files/2023-08/tw_cba23.pdf

Ziyadin, S., Doszhan, R., Borodin, A., Omarova, A., & Ilyas, A. (2019). The role of social media marketing in consumer behaviour. In E3S Web of Conferences (Vol. 135, p. 04022). EDP Sciences.

Verčič, A. T., & Špoljarić, A. (2020). Managing internal communication: How the choice of channels affects internal communication satisfaction. Public relations review, 46(3), 101926.

Žydžiūnaitė, Vilma, and Stanislav Sabaliauskas. 2017. Kokybiniai tyrimai, principai ir metodai [Qualitative Research, Principles and Methods]. Vilnius: leidykla Vaga. [Google Scholar]

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-09-15

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ ПРАВА