THE APPLICATION OF SOCIAL RESPONSIBILITY PRACTICE EXPRESSION IN SPORTS ORGANIZATIONS
DOI:
https://doi.org/10.32782/hst-2023-15-92-08Ключові слова:
соціальна відповідальність, управління людськими ресурсами, спортивні організаціАнотація
Концепція корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) привернула велику увагу як в академічних дослідженнях, так і в практичному застосуванні протягом останніх сорока років. За останні десять років використання соціально свідомих ініціатив у спорті прискорилося, і наукові дослідження з КСВ також набирають обертів (Walzel, S., Robertson, J., & Anagnostopoulos, C., 2018). Тема корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) у спорті постійно хвилює спортивних менеджерів та дослідників. Вона обертається навколо фінансових, правових, соціальних та етичних питань, які спортивні організації повинні постійно вирішувати та стратегічно включати у свої бізнес-операції. Після криз економічна стійкість та легітимність багатьох юридичних та етичних зацікавлених сторін є важливими, але притаманна спортивним організаціям соціальна природа вимагає соціальної діяльності та інформаційно-просвітницьких програм (Anagnostopoulos, C., & Kolyperas, D., 2016). На додаток до впровадження зусиль з управління людськими ресурсами (HRM), які сприяють добробуту співробітників та вирішенню їхніх проблем, соціально відповідальне управління людськими ресурсами (SR-HRM) може також включати найм персоналу з КСВ та заохочення та винагороду залучення працівників до ініціатив КСВ, які спрямовані на зовнішні зацікавлені сторони (Newman, A., Miao, Q., Hofman, P.S., & Zhu, C.J., 2016).
Посилання
Anagnostopoulos, C., Gillooly, L., Cook, D., Parganas, P. & Chadwick, S. (2016). Stakeholder communication in characters or less: A study of community sport foundations. Voluntas, 28, 2224–2250.Anagnostopoulos C, Byers T, Shilbury D. (2014). Corporate social responsibility in professional team sport organizations: Towards a theory of decision-making. Eur Sport Manag Q, 14 (3), 259–281.
Brammer, S., & Pavelin, S. (2006). Corporate reputation and social performance: the importance of fit. Journal of management studies, 43 (3), 435–455. https://doi.org/10.1111/j.1467
Breitbarth, T. & Harris, P. (2008). The Role of Corporate Social Responsibility in the Football Business: Towards the Development of a Conceptual Model. Eur Sport Manag Q, 8 (2), 179–206.
Breitbarth, T., Hovemann, G. & Walzel, S. (2011). te Social Responsibility in Professional European Football. Thunderbird Int Bus Rev, 53 (6), 721–737.
Chung, J. (2018). Social Responsibility in Sports: A Call for a Systematic Approach. Journal of Legal Aspects of Sport, 28 (2), 138–150.
Kappelides, P. & Spoor, J. (2019). Managing sport volunteers with a disability: human resource management implications. Sport Management Review, 22, 694–707.
Kolar, D., Skilton, S. & Judge, L.W. (2016). Human resource managament with a volunteer workforce. Journal of Facility Planning, Design, and Management, 4 (1), 5–12.
Lee, C., Bang, H., & Shonk, D.J. (2021). Professional Team Sports Organizations’ Corporate Social Responsibility Activities: Corporate Image and Chosen Communication Outlets’ Influence on Consumers’ Reactions. International Journal of Sport Communication, 14 (2), 280–297.
Parent, B. (2018). Social Responsibility in Sports: Current Landscape. Journal of Legal Aspects of Sport, 28 (2), 126–137.
Shen, J. and Benson, J. (2016). When CSR Is a Social Norm: How Socially Responsible Human Resource Management
Affects Employee Work Behavior. Journal of Management, 42, 1723–1746. https://doi.org/10.1177/0149206314522300Sheptak, R.D., Menaker, B.E. (2016). The frustration factor: volunteer perspectives of frustration in a sport setting. Voluntas, 27, 831–852.
Stewart, C., Marciniec, S., Joyner-McGraw, L., & Han, S. (2020). Leadership and corporate social responsibility in sports: if you are not first, you are last. International Journal of Business and Public Administration, 17 (2), 86–100.
Trendafilova, S., Babiak, K., & Heinze, K. (2013). Corporate social responsibility and environmental sustainability: Why professional sport is greening the playing field. Sport Management Review, 16 (3), 298–313.
Walzel, S., Robertson, J., & Anagnostopoulos, C. (2018). Corporate Social Responsibility in Professional Team Sports Organizations: An Integrative Review. Journal of Sport Management, 32 (6), 511–530. https://2443/10.1123/jsm.2017-0227
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Всі права на опубліковані статті належать авторам відповідно ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому авторами надається дозвіл на публікації статті в журналі "Humanities Studies". Автори мають право використовувати матеріал статті в будь-якому форматі на основі неексклюзивного поширення роботи за умов посилання на першоджерело, тобто публікацію в журналі "Humanities Studies".