Роль соціальних мереж у спілкуванні туристичних організацій з перспективи клієнтів
DOI:
https://doi.org/10.26661/hst-2021-9-86-16Ключові слова:
соціальні мережі, туризм, спілкуванняАнотація
Актуальність. В останні кілька років через швидкий розвиток інтернету та використання технологічного туризму та інших галузей з'явилися нові тенденції в маркетингових комунікаціях. Багато мандрівників «консультуються» з соціальними мережами при плануванні поїздки, щоб знайти маршрути проїзду, їх переваги, рекомендації та інші відгуки мандрівників – вони також важливі та змушують туристів дуже обережно вибирати та залишатися у тому чи іншому місці під час поїздки [5]. Використання соціальних мереж зростає з разючою швидкістю, залучаючи мільйони нових користувачів на різних платформах, і правильне призначення осіб, які формують думку, певному напрямку руху може посилити бажання мандрівників вибрати саме рекламований напрямок [22]. Всі нові канали зв'язку, які є невід'ємною частиною інтегрованої маркетингової комунікації, повинні використовуватися агентствами туристичних брендів та популяризацією туристичних напрямків, оскільки сучасні туристи шукають в Інтернеті необхідну інформацію. Якщо бренд недоступний в Інтернеті, він втрачає конкурентоспроможність у конкурентній боротьбі. Нова ера у маркетингових комунікаціях почалася з появою соціальних мереж [20]. У той час як туристичний сектор дуже сприйнятливий до технологічних інновацій і має ряд можливостей, що пропонуються цифровим маркетингом, туристичні компанії не можуть скористатися перевагами інтерактивних можливостей, які пропонуються двосторонньою комунікацією цифрового маркетингу, що дозволяє розробляти або створювати нові бренди в Інтернеті. простір або встановити міцні зв'язки зі споживачами, спонукати їх до лояльності [13]. Головна проблема-як соціальні мережі застосовні до туристичних організацій спілкування з клієнтами, і які можливості покращити спілкування, щоб підвищити соціальну цінність спілкування з клієнтами, створювану мережами. Мета дослідження. Оцінити важливість соціальних мереж у комунікації туристичних організацій з клієнтами для визначення напрямків та способів покращення застосування соціальних мереж. Завдання дослідження: проаналізувати значення соціальних мереж у комунікації туристичних організацій з клієнтами та їх створювану цінність; проаналізувати застосування соціальних мереж у комунікації туристичних організацій із клієнтами. Використовувана методологія – аналіз та узагальнення наукової літератури. Об'єкт дослідження - застосування соціальних мереж спілкування туристичних організацій з клієнтами. Результати. Використання соціальних мереж у спілкуванні туристичних організацій допомагає досягти бажаних сегментів та надавати клієнтам персоналізовані пропозиції. Використання соціальних мереж у маркетингу туризму може дати вищу віддачу від інвестицій, ніж традиційна реклама. Зростання значення обслуговування клієнтів у сфері послуг, зокрема у туристичному секторі, пов'язане з тим, що організації все частіше вибирають соціальні мережі та свої гаджети для формування каналів зв'язку з клієнтами.
Посилання
Garrido-Moreno, A., García-Morales, V. J., Lockett, N., & King, S. (2018). The missing link: Creating value with social media use in hotels. International Journal of Hospitality
Gretzel, U., & Yoo, K. H. (2008). Use and impact of online travel reviews. Information and communication technologies in tourism 2008, 35-46.
Gretzel, U. (2018). Influencer marketing in travel and tourism. Advances in social media for travel, tourism and hospitality: New perspectives, practice and cases, 147-156.
Hew, J. J., Leong, L. Y., Tan, G. W. H., Lee, V. H., & Ooi, K. B. (2018). Mobile social tourism shopping: A dual-stage analysis of a multi-mediation model. Tourism Management, 66, 121-139. https://doi.org/10.1016/j.tourman.2017.10.005
Iosim, I., Iancu, T, Orboi, M D, and Popescu G. (2015). The Impact Of Online Communication In Agrotourism, Research Journal of Agricultural Science, 47 (4), 91
Ivanović, O. M., Đeri, L., Stamenković, P., & Ilić, A. (2020). The Necessity of Using Social Networks in Contemporary Tourism Industry and the Tourist Organization of Serbia. Economic Analysis, 53(1), 94-104.
Hearn A and Schoenhoff S (2016) From celebrity to influencer: Tracking the definition of celebrity value across the data stream. In: Marshall PD and Redmond S (eds) A Companion to Celebrity. West Sussex: Willey Blackwell, pp. 194–212.
Jan, A., & Khan, M. F. (2014). Social Media Is Nothing but a Public Relation Tool. The International Journal Of Business & Management, 2(12), 272.
Johnson, T. J., & Kaye, B. K. (2016). Some like it lots: The influence of interactivity and reliance on credibility. Computers in Human Behavior, 61, 136-145. https://doi.org/10.1016/j.chb.2016.03.012
Keller, E., & Fay, B. (2016). How to use influencers to drive a word-of-mouth strategy. Warc Best Practice, 1, 2-8.
Kiráľová, A., & Pavlíčeka, A. (2015). Development of social media strategies in tourism destination. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 175, 358-366. https://doi.org/10.1016/j.sbspro. 2015.01.1211
Labanauskaitė, D., Jonuškienė, E. (2020) Skaitmeninės rinkodaros galimybės turizmo versle. Įžvalgos,1, 110-119.
Ngai, E. W., Tao, S. S., & Moon, K. K. (2015). Social media research: Theories, constructs, and conceptual frameworks. International journal of information management, 35(1), 33-44. https://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2014.09.004
Prideaux, B., & McNamara, K. E. (2013). Turning a global crisis into a tourism opportunity: The perspective from Tuvalu. International Journal of Tourism Research, 15(6), 583-594. https://doi.org/10.1002/jtr.1883
Ramaj, B., & Ukaj, F. (2018). Review of literature for internet marketing and social media in tourism. Acta Universitatis Danubius. Communicatio, 12(2).
Sahin, G. G., & Sengün, G. (2015). The effects of social media on tourism marketing: a study among university students. Management and Administrative Sciences Review, 4(5), 772-786.
Sârbu, R., Alecu, F., & Dina, R. (2018). Social Media Advertising Trends in Tourism. Amfiteatru Economic, 20(12), 1016–1028.
Švajdová, L. (2019). Modern Marketing Communication in Tourism. Marketing, 4(2). http://dx.doi.org/10.18775/jibrm.1849-8558.2015.42.3003
Tadic, D. P., Ratkic, H., & Suput, B. (2019). Online Marketing Communication for Purpose of Branding of Tourism Organisations and Destinations with Special Focus on Social Networks. Economic & Social Development: Book of Proceedings, 219–227.
Troshin, A. S., Sokolova, A. P., Ermolaeva, E. O., Magomedov, R. M., & Fomicheva, T. L. (2020). Information technology in tourism: Effective strategies for communication with consumers. Journal of Environmental Management & Tourism, 11(2 (42)), 322-330. http://doi.org/10.14505/jemt.v11.2(42).10
Xu, X., & Pratt, S. (2018). Social media influencers as endorsers to promote travel destinations: an application of self-congruence theory to the Chinese Generation Y. Journal of travel & tourism marketing, 35(7), 958-972.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Kamila Berenyte

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Всі права на опубліковані статті належать авторам відповідно ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому авторами надається дозвіл на публікації статті в журналі "Humanities Studies". Автори мають право використовувати матеріал статті в будь-якому форматі на основі неексклюзивного поширення роботи за умов посилання на першоджерело, тобто публікацію в журналі "Humanities Studies".