ФІЛОСОФІЯ ТУРИЗМУ ЯК ФІЛОСОФІЯ ТВОРЧОСТІ І КРЕАТИВНОСТІ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ГОСТИННОСТІ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.26661/hst-2020-5-82-02Ключові слова:
філософія творчості, туризм, послуга, гостинність, цінності туристичної подорожі, ринкова вартістьАнотація
Анотація В сучасних умовах у значній мірі зростає філософія туризму, яка, з однієї сторони, розглядається як філософія творчості і креативності, а з іншої, як така, що сприяє формуванню конкурентоспроможних орієнтацій гостинності в сучасній Україні. Мета дослідження - концептуалізація філософії туризму як філософія творчості і креативності у контексті формування конкурентоспроможних орієнтацій гостинності в сучасній Україні. Тому для нас філософія туризму постає як філософія творчості пошуку чогось нового та інноваційного, яка вивчає становище людини у туризмі, розглядає філософію туризму як сприйняття і накопичення інформації, яка змінює самого себе, сприяє процесу активної самозміни людини. Завдання дослідження: Досліджено теоретичні аспекти формування ринкової вартості гостинності. Визначено основні чинники, що здійснюють вплив на формування ринкової вартості послуг туризму в сучасній Україні. В основі пізнання туризму як цілісного феномена лежить екзистенційна необхідність, у сумніві людини щось з’являється нове, незвідане, породжується процес мислення і творчо-креативної діяльності. Дійсність феноменів туризму представлена в туристичному середовищі, які є дійсними, опредмеченими, критичними. Туристичний процес і досвід є поступальним процесом і прямує до ідеї абсолютної досконалості. Філософія туризму приводить до трансформації людини, яка змінює плин повсякдення, способи комунікації і взаємодії, сприяє можливостям подорожувати мільярдам людей та їх самореалізації. Зроблено висновок, що технологічні зміни є настільки потужними, що роблять нашу добу найбільш перспективною, і водночас сповненою найсильніших потенційних можливостей для самореалізації людини, що приводять до нечуваних потужних змін парадигм кожної людини завдяки ртуризму. Йдеться не лише про те, «що» і «як» ми робимо, але й те, «ким ми є» чи «ким станемо»Посилання
Ahafonova L. H., Ahafonova O. Y. E. (2002). Turyzm, hotelʹnyy ta restorannyy biznes: novoutvorennya, konkurentsiya, derzhavne rehulyuvannya: navch. posib. K. : ZnannyaUkrayiny. 358.
Andryukaytene Rehyna, Voronkova Valentyna, Kyvlyuk Olʹha, Romanenko Tatʹyana, Ryzhova Yryna (2017). Kontseptualyzatsyya smart-obshchestva y smart-tekhnolohyy v kontekste razvytyya sovremennoy tsyvylyzatsyy. Mokslas ir praktika: aktualijos ir perspektyvos. 11-12.
Afanasʹyeva Lyudmyla and Oleksenko Roman (2018). Aktychni interkulʹturni praktyky yak indykator vzayemodiyi kulʹturnykh hrup i spilʹnot polietnichnoho mista. Visnyk Lʹvivsʹkoho universytetu. Seriya filosofsʹko-politolohichni studiyi. (18). Vyp18. 40-47.
Bilohur V. YE.(2014). Formuvannya kontseptsiyi tsilisnoyi osobystosti: teoretyko-metodolohichni vymiry. Humanitarnyy visnyk Zaporizʹkoyi derzhavnoyi inzhenernoyi akademiyi. Vyp. 50. 192-203.
Voronkova V. H. (2010). Rozvytok turyzmu yak sotsialʹnoho i kulʹturnoho yavyshcha v umovakh hlobalizatsiyi ta kros-kulʹturnoyi komunikatsiyi. Naukovi zapysky Kyyivsʹkoho universytetu turyzmu, ekonomiky i prava. Seriya: filosofsʹki nauky. Vyp.8. 23-35.
Voronkova V. H., Azhazha M. A., Andryukaytene Rehyna (2016). Razvytye turyzma v uslovyyakh kulʹturnoy hlobalyzatsyy y ynformatsyonnoho obshchestva: krosskulʹturnyy analiz. Mokslas ir praktika: aktualijos ir perspektyvos. Mokslinių straipsnių rinkinys. Kaunas.95-100.
Harbar H. A. (2017). Teoretychnyy analiz yavyshcha hostynnosti u dyskursi filosofsʹkoho osmyslennya. Hileya. Vyp. 117 (№ 2). 174-177.
Harbar H. A. (2018). Hostynnistʹ, yak sotsiokulʹturnyy fenomen: ukrayinsʹkyy kontekst. Osvitniy dyskurs. Vyp. 4 (№ 3-4). 36-42.
Morozova M. A., Morozova N.S., Karpova H.A., Khoreva L.V. (2014). Ékonomyka turyzma: uchenyk. M.: Federalʹnoe ahenstvo po turyzmu. 320.
Nikitenko V. (2017). Educational discourse of tourism business in the context of information society. Osvitniy dyskurs. Kyyiv : Natsionalʹnyy pedahohichnyy universytet imeni M. P. Drahomanova. Tom 2 № (2). Filosofsʹki nauky.18–24.
Nikitenko Vìtalina, Andriukaitiene Regina, Punchenko Oleg (2019). Formation of sustainable digital economical concept: challenges, threats, priorities. Humanities studies. Vyp. 1 (78). 141–153.
Nikitenko, Vitalina (2020). Evolution and further development of the real world in the conditions of technological changes in the context of socio-philosophical discourse. Humanities studies : zb. nauk. pr. Zaporiz. nats. un-t. Zaporizhzhya: ZNU. №4. 60-73.
Nikitenko V. O. (2020). Kulʹtura i tsyvilizatsiya: vzayemodiya ta vzayemozvʺyazok u konteksti sotsialʹno-filosofsʹkoho analizu. Humanities studies : zb. nauk. pr.. Zaporiz. nats. un-t. Zaporizhzhya: ZNU, 2020. Vyp. 3 (80). 49-64.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Halyna Harbar

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Всі права на опубліковані статті належать авторам відповідно ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому авторами надається дозвіл на публікації статті в журналі "Humanities Studies". Автори мають право використовувати матеріал статті в будь-якому форматі на основі неексклюзивного поширення роботи за умов посилання на першоджерело, тобто публікацію в журналі "Humanities Studies".