ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ВИХОВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ МОЛОДІ В УМОВАХ НОВОЇ ПСИХО-КОМП’ЮТЕРНОЇ РЕАЛЬНОСТІ
Ключові слова:
інформаційно-комунікаційна стійкість, виховання молоді, нова психо-комп’ютерна реальність, проривні технології, нова державна інформаційно-комунікаційна політика в освітіАнотація
Анотація. Актуальність дослідження в тому, що динамізм і глобальність інформатизації у всіх сферах життєдіяльності сучасного постіндустріального суспільства, крокує до інформаційного, обумовлює необхідність проведення багатоаспектних та багатовимірних наукових дискусій про інформатизацію, високих технологіях та інноваційних проривів у площині нової психо-комп’ютерної реальності, яка потребує формування нових психологічних знань існування людини в інформаційному світі, потребує впровадження знань і правил поводження з інформацією та комп’ютером як ресурсом добування інформації. Мета дослідження – розкрити сутність і значення виховання інформаційно-комунікаційної стійкості молоді в умовах нової психо-комп'ютерної реальності, яка сприяє подоланню кризової свідомості та досягнення цілісності інформаційної особистості. Завдання дослідження: проаналізувати вплив інформатизації на інтелектуалізацію людської діяльності; вивити умови, за яких молода людина може досягти успіху у сучасному суспільстві; показати, що в умовах нової психо-комп'ютерної реальності відбувається ycвiдoмлeнe спотворення світогляду молоді через маніпуляції за рахунок можливостей цифрових технологій. Методи дослідження – системного аналізу і синтезу, синергетичного, методології складності, які дозволять проаналізувати проблеми виховання інформаційно-комунікаційної стійкості молоді в умовах нової психо-комп'ютерної реальності, які радикально змінять свідомість, світогляд, культуру особистості, саму людину. Методологія дослідження - системний і структурно-функціональний аналіз проблеми інформаційно-комунікаційної стійкості молоді в умовах нової психо-комп’ютерної реальності. Наукова новизна дослідження - в структуруванні проблем виховання інформаційно-комунікаційної стійкості молоді в умовах нової психо-комп'ютерної реальності та пошуки шляхів їх вирішення. Висновки - практична реалізація завдань психологічної науки у вирішенні проблем виховання інформаційно-комунікаційної стійкості молоді в умовах нової психо-комп’ютерної реальності.
Посилання
Бернс Р. (1986). Развитие Я-концепции и воспитание / Пер. с англ. М.: «Прогресс». 422с.
Бех І. Д. (1995). Від волі до особистості. К.: Україна Віта, 202.
Кононець, М. О. (2019). Психологічні аспекти формування лідерської культури керівника у контексті рефлексивної моделі управління // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії: збірник наукових праць. Запоріжжя : «Видавництво ЗНУ». Вип. 77. 181-191.
Психологія : навч. посіб. (2009) / Винославська О. В., Бреусенко-Кузнєцов О. А., Зливков В. Л. та ін.; за наук. ред. О. В. Винославської. 2-е вид., переробл. і доповн. К. : ІНКОС. 390.
Соснін, О. В., Гордієнко, С. Г. (2019). Окремі елементи розробки нової інституціональної матриці розвитку України // Загальнонаціональний правовий тижневик «Юридичний вісник України № 37 (1262) 13-19 вересня 2019 року. 12-13; № 38 (1263) 20-26 вересня 2019 року. С. 10-11.
Трейси, Б. (2016). Достижение максимума: 12 принципов. М.: Попурри, 2016. 352 с. С.3-4.
URL: http://loveread.ec/read_book.php?id=53584&p=71(дата звернення 10.11.2019 р.)
Трейси, Б. Достижение максимума: стратегии и навыки, которые разбудят ваши скрытые силы и помогут вам достичь успеха: научное издание/ Пер. с англ. Д. Белецкой. 7-е изд., стереотипное. М.: Омега-Л, 2014. 315 с. С. 14-22.
Фромм, Э. (1990). Бегство от свободы / Пер. с англ. П.С. Гуревича. М.: Прогресс, 1990. 272.
Блаватская, Е. П. (1978). Голос Безмолвия, T.I. 63.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Oleksandr Sosnin, Maria Kononets

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Всі права на опубліковані статті належать авторам відповідно ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому авторами надається дозвіл на публікації статті в журналі "Humanities Studies". Автори мають право використовувати матеріал статті в будь-якому форматі на основі неексклюзивного поширення роботи за умов посилання на першоджерело, тобто публікацію в журналі "Humanities Studies".