Туризм як інструмент економічної диверсифікації для інших секторів

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.26661/hst-2020-7-84-15

Ключові слова:

туризм, сектор економіки, інтернаціоналізм, співпраця, міжнародний бізнес, COVID-19

Анотація

Сприйняття туризму як життєздатної економічної діяльності дуже тісно пов'язане з конкурентоспроможністю. Вважається, що на міжнародному туристичному ринку європейський туризм стикається зі зростаючою конкуренцією з боку країн з економікою, що розвивається на інших континентах. Однак туристичний бізнес розглядається як визначальний фактор конкурентоспроможності економічної диверсифікації. Туризм в Європейському союзі розглядається як швидкозростаюча область туристичного сектора, яка може сприяти загальному зростанню сектора, одночасно вирішуючи соціальні проблеми і створюючи нові робочі місця. Міжнародний туризм та його економічне значення - маловивчена тема у науковій літературі, та його розвиток через призму економічної диверсифікації чинить все більший вплив на економіку країни. Головна проблема: який вплив інноваціїув туристичному бізнесі надають інші сектори, пов'язані з туризмом, і який вплив відчувається під час пандемії COVID-19. Цілі дослідження: підвищення конкурентоспроможності туризму і, як наслідок, економічний вплив у складних умовах пандемії COVID-19. Об'єкт дослідження: туризм та його економічне значення. Мета - проаналізувати концепції впливу і диверсифікації туризму як явища на інші сектори під час пандемії COVID-19. Отримані результати. Склад туристичного бізнесу впливає на економічний розвиток усіх його складових і його безпечне існування не менш важливо. Це безпосередньо залежить від економіки країни, державних коштів, культури населення, їх прагнення долучитися до важливої ​​концепції організації та розвитку бізнесу, цілеспрямованого підходу державних і громадських інститутів у вирішенні проблем стійкості бізнесу і т. д. Важливий акцент, що туризмустимулює розвиток нових ідей незалежно від впливу COVID -19. Обґрунтовано використану методику - аналіз наукової літератури.

Біографії авторів

Бірута Швагждене, Литовський Університет Спорту

Професор, доктор наук кафедри Менеджменту спорту і туризму

Даля Штреймікене, Литовський Університет Спорту

Професор, хабіл. доктор наук Інституту  наук спорту та інновацій

Едмундас Ясінскас, Каунаський університет спорту

Професор, доктор наук, Віце-ректор з науки

Посилання

Huang, H. L., Allie, R., Gnanasegaran, G., & Bomanji, J. (2020). COVID19–nuclear medicine departments, be prepared!. Nuclear medicine communications, 41(4), 297.

Hilsenrath, J. (2020). Global Viral Outbreaks Like Coronavirus, Once Rare, Will Become More Common. The Wall Street Journal, March, 6.

Lindberg, K., & Johnson, R. L. (1997). The economic values of tourism's social impacts. Annals of tourism research, 24(1), 90-116.

Thams, A., Zech, N., Rempel, D., & Ayia-Koi, A. (2020). An initial assessment of economic impacts and operational challenges for the tourism & hospitality industry due to COVID-19 (No. 2/2020). IUBH Discussion Papers-Tourismus & Hospitality.

Assaf, A., & Scuderi, R. (2020). COVID-19 and the recovery of the tourism industry.

Sharma, A., & Nicolau, J. L. (2020). An open market valuation of the effects of COVID-19 on the travel and tourism industry. Annals of Tourism Research.

Sigala, M. (2020). Tourism and COVID-19: impacts and implications for advancing and resetting industry and research. Journal of Business Research.

Loredana, E. M. (2017). The use of Ansoff matrix in the field of business. Annals-Economy Series, 2, 141-149.

What is the Ansoff Matrix? (2021). Corporate Finance Institute (CFI). https://corporatefinanceinstitute.com/resources/knowledge/strategy/ansoff-matrix/

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-31

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ ЕКОНОМІКИ ТА УПРАВЛІННЯ