Туризм як інструмент економічної диверсифікації для інших секторів
DOI:
https://doi.org/10.26661/hst-2020-7-84-15Ключові слова:
туризм, сектор економіки, інтернаціоналізм, співпраця, міжнародний бізнес, COVID-19Анотація
Сприйняття туризму як життєздатної економічної діяльності дуже тісно пов'язане з конкурентоспроможністю. Вважається, що на міжнародному туристичному ринку європейський туризм стикається зі зростаючою конкуренцією з боку країн з економікою, що розвивається на інших континентах. Однак туристичний бізнес розглядається як визначальний фактор конкурентоспроможності економічної диверсифікації. Туризм в Європейському союзі розглядається як швидкозростаюча область туристичного сектора, яка може сприяти загальному зростанню сектора, одночасно вирішуючи соціальні проблеми і створюючи нові робочі місця. Міжнародний туризм та його економічне значення - маловивчена тема у науковій літературі, та його розвиток через призму економічної диверсифікації чинить все більший вплив на економіку країни. Головна проблема: який вплив інноваціїув туристичному бізнесі надають інші сектори, пов'язані з туризмом, і який вплив відчувається під час пандемії COVID-19. Цілі дослідження: підвищення конкурентоспроможності туризму і, як наслідок, економічний вплив у складних умовах пандемії COVID-19. Об'єкт дослідження: туризм та його економічне значення. Мета - проаналізувати концепції впливу і диверсифікації туризму як явища на інші сектори під час пандемії COVID-19. Отримані результати. Склад туристичного бізнесу впливає на економічний розвиток усіх його складових і його безпечне існування не менш важливо. Це безпосередньо залежить від економіки країни, державних коштів, культури населення, їх прагнення долучитися до важливої концепції організації та розвитку бізнесу, цілеспрямованого підходу державних і громадських інститутів у вирішенні проблем стійкості бізнесу і т. д. Важливий акцент, що туризмустимулює розвиток нових ідей незалежно від впливу COVID -19. Обґрунтовано використану методику - аналіз наукової літератури.
Посилання
Huang, H. L., Allie, R., Gnanasegaran, G., & Bomanji, J. (2020). COVID19–nuclear medicine departments, be prepared!. Nuclear medicine communications, 41(4), 297.
Hilsenrath, J. (2020). Global Viral Outbreaks Like Coronavirus, Once Rare, Will Become More Common. The Wall Street Journal, March, 6.
Lindberg, K., & Johnson, R. L. (1997). The economic values of tourism's social impacts. Annals of tourism research, 24(1), 90-116.
Thams, A., Zech, N., Rempel, D., & Ayia-Koi, A. (2020). An initial assessment of economic impacts and operational challenges for the tourism & hospitality industry due to COVID-19 (No. 2/2020). IUBH Discussion Papers-Tourismus & Hospitality.
Assaf, A., & Scuderi, R. (2020). COVID-19 and the recovery of the tourism industry.
Sharma, A., & Nicolau, J. L. (2020). An open market valuation of the effects of COVID-19 on the travel and tourism industry. Annals of Tourism Research.
Sigala, M. (2020). Tourism and COVID-19: impacts and implications for advancing and resetting industry and research. Journal of Business Research.
Loredana, E. M. (2017). The use of Ansoff matrix in the field of business. Annals-Economy Series, 2, 141-149.
What is the Ansoff Matrix? (2021). Corporate Finance Institute (CFI). https://corporatefinanceinstitute.com/resources/knowledge/strategy/ansoff-matrix/
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Biruta Svagzdiene, Dalia Streimikiene, Edmundas Jasinskas
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу