КОНЦЕПЦІЯ КРЕАТИВНИХ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Alla Cherep
  • Valentyna Voronkova Запорізький національний університет, Україна
  • Regina Andriukaitiene
  • Vìtalina Nikitenko

DOI:

https://doi.org/10.26661/hst-2020-5-82-15

Ключові слова:

цифрова трансформація, концепція туризму, стійкий розвиток data science, туристичний бізнес

Анотація

Актуальність дослідження у тому, що умови трансформації індустрії туризму як чинник сталого розвитку націлені на використання цифрових креативних технологій, які використовуються у туризмі для посилння його конкурентоспроможності. Стратегія платформи туристичної фірми якраз і є джерелом хорошого прибутку, тому слід облаштувати платформу туристичного сервісу так, щоб вона була інноваційною і відповідала всім стандартам Четвертої промислової революції 4.0. Мета дослідження - концептуалізація креативних цифрових технологій у туристичному бізнесі.Завдання дослідження: аналіз моделей креативних технологій туристичного бізнесу та розвиток туристичного креативного середовища; напрями розвитку дата-відділів і підготовки дата-спеціалістів для туристичного бізнесу; необхідність формування дата-аналітичного мислення у контексті формування концепції креативних цифрових технологій у туристичному бізнесі; формування нового напряму інноваціоналізму туристичних фірм як запоруку конкурентоспроможності креативних цифрових технологій у туристичному бізнесі; експоненціональний розвиток креативних цифрових технологій туристичних фірм в умовах цифрового суспільства; напрями розвитку інноваційних креативних digital-технологій туристичного бізнесу в умовах цифрового суспільства. Методологія - аналіз і синтез, абстрагування, перехід від конкретного до абстрактного і навпаки, моделювання і прогнозування. Результат дослідження. Створити концепцію інноваційного розвитку туристичного бізнесу за рахунок data-science (оцінка ролі аналітичних та інформаційних даних) в туристичному бізнесі. Сприяти розвитку Digital-технологій, які все частіше стають на чолі компаній, щоб вміти компетентно взаємодіяти з зовнішнім і внутрішнім середовищем, оцінити всю сукупність коронавірусних проблем і вміти їх вирішувати

Біографія автора

Valentyna Voronkova, Запорізький національний університет

Доктор філософських наук, професор, завідувач кафедри менеджменту організацій та управління проектами, Академік наук вищої освіти України

Посилання

Voronkova V. H. (2010). Rozvytok turyzmu yak sotsialnoho i kulturnoho yavyshcha v umovakh hlobalizatsii ta kros-kulturnoi komunikatsii. Naukovi zapysky Kyivskoho universytetu turyzmu, ekonomiky i prava. Seriia: filosofski nauky. Vyp. 23-35.

Voronkova V. H., Azhazha M. A., Andriukaitene Rehyna (2016). Razvytye turyzma v uslovyiakh kulturnoi hlobalyzatsyy y ynformatsyonnoho obshchestva: krosskulturnыi analiz. Mokslas ir praktika: aktualijos ir perspektyvos Mokslinių straipsnių rinkinys.Kaunas. 95-100.

Kytaiska tsyvilizatsiia (2020) : tradytsii ta suchasnist: materialy KhIU mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 5 lystopada 2020 r. Kyiv : Vydavnychyi potentsial «Helvetyka». 496.

Nikitenko V. (2017). Educational discourse of tourism business in the context of information society. Osvitnii dyskurs. Kyiv : Natsionalnyi pedahohichnyi universytet imeni M. P. Drahomanova. Tom 2 № (2). Filosofski nauky.18–24.

Nikitenko Vìtalina, Andriukaitiene Regina, Punchenko Oleg (2019). Formation of sustainable digital economical concept: challenges, threats, priorities. Humanities studies. Вип. 1 (78). 141–153.

Nikitenko V. (2017). Educational discourse of tourism business in the context of information society. Освітній дискурс. Київ : Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Том 2 № (2). Філософські науки. 18–24.

Nikitenko Vìtalina, Andriukaitiene Regina, Punchenko Oleg (2019). Formation of sustainable digital economical concept: challenges, threats, priorities. Humanities studies. Вип. 1 (78). 141–153.

Nikitenko V. O. (2020). Osvita, kultura i turyzm yak chynnyky kreatyvnoho rozvytku osobystosti v umovakh innovatsiino-informatsiinoho suspilstva: monohrafiia. Zaporizhzhia : ZNU, 340.

Nykytenko V. A. (2020). Turyzm kak faktor razvytyia kreatyvnoi lychnosty y tsennostnoho yzmerenyia ynnovatsyonno-ynformatsyonnoho obshchestva. Mokslas ir praktika: Aktualijos ir Perspektyvos Mokslinių straipsnių rinkinys. Theory and practice: problems and prospects Scientific articles. Kaunas. 333-334.

Oleksenko R.I. (2017). Formuvannia kontseptsii kreatyvnoi osobystosti yak faktor kreatyvno-znannievoi ekonomiky v umovakh vyklykiv hlobalizatsii. Humanitarnyi visnyk Zaporizkoi derzhavnoi inzhenernoi akademii. Vyp. 71. 118-126.

Punchenko Oleg, Punchenko Natalia (2019). Basic strategic technology of intellectual duality of humanity in information technology. Humanities Studies. Vyp. 2 (79). 95-114.

Ridli Mett (2019). Evoliutsiia vsoho / per. z anhl. M.Soldatkinoi. Kyiv: Vydavnycha hrupa KM-BUKS. 336.

Skinner Kris (2020). Tsyfrova liudyna. Chetverta revoliutsiia v istorii liudstva, yaka torknetsia kozhnoho / per. z anhl. T.Iakubovska. Kharkiv: Vyd-vo «Ranok-Fabula». 272.

Cherep Alla, Voronkova Valentyna, Nykytenko Vytalyna (2020). Obratnaia storona tekhnolohycheskykh ynnovatsyi y ykh posledstvyia v uslovyiakh ynnovatsyonno-ynformatsyonnoho obshchestva. THEORY AND PRACTICE : PROBLEMS AND PROSPECTS. Scientific articles (Electronic publication) Kaunas Lithuanian Sports University. 462-471.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-24

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ ЕКОНОМІКИ ТА УПРАВЛІННЯ