СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Ключові слова:
стратегія, інформаційно-інноваційна діяльність, цифровізація, підприємство, цифрові технології, робототехнікаАнотація
Анотація. Актуальність дослідження інформаційно-інноваційної діяльності на підприємстві не викликає сумнівів, тим більше, що ця тема розглядається в нових умовах цифровізації. Актуальність теми свідчить про те, що умови цифровізації мають велике практичне значення та наукову новизну, так як вони накладають новий відбиток на вирішення проблем сучасного підприємства. Мета дослідження – розкрити сутність і значення стратегій інформаційно-інноваційної діяльності на підприємстві в умовах цифровізації, яка сприяє виходу підприємства з кризи та досягнення його конкурентоспроможності. Завдання дослідження: проаналізувати напрями пришвидшення темпів упровадження нових стратегій розвитку інформаційно-інноваційної діяльності на підприємствах; виявити основні кількісні і якісні критерії розвитку даного виду діяльності; розкрити різновиди інновацій та напрям їх розвитку. Методи дослідження – системного аналізу і синтезу, синергетичного, методології складності, які дозволять проаналізувати проблеми цифровізації щодо упровадження цифрових технологій, які радикально змінять економічну культуру, соціум, саму людину. Результати дослідження: доведено, що нові способи використання цифрових технологій впливають на напрями стратегій інформаційно-інноваційної діяльності на підприємстві в умовах цифровізації; з’ясовано розвиток робототехнічного комплексу як стратегію розвитку інформаційно-інноваційної діяльності на підприємстві в умовах цифровізації та сформовано концепцію адекватної та інноваційно передової інформаційно-інноваційної діяльності на підприємствах в умовах цифровізації. Висновки. Слід використовувати найкращі традиції цифрового суспільства, представленого високоіндустріальними країнами, а також розширяти наукові знання цифрової економіки як нового наукового напрямку, що розвивається в умовах глобалізації, цифрової і технологічної революції, та постійно екстраполювати і упроваджувати в наше життя кращі традиції цифрової економіки. Практичні рекомендації – розвивати та удосконалювати різноманітні стратегії розвитку інформаційно-інноваційної діяльності на підприємстві в умовах цифровізації інноваційної системи.
Посилання
Everett M. Rodzhers (2009). Difuziya innovacij / Per. z angl. Vasilya Starka. K.: Vid-vo «Kiyevo-Mogilyanska akademiya». 591.
Starzhinskij V.P., Cepkalo V.V. (2016). Na pukti k obshestvu innovacij. Minsk: RIVSh.446.
Shevchenko Anastasiya (2018). Didzhital era. Prosto o cifrovyh tehnologiyah. K : Sammit-Kniga. 457.
Ford Martin (2016). Prishestya robotiv. Tehnika i zagroza majbutnogo / per. z angl. Volodimir Gorbatko. K. : Nash format. 400.
O’ Rajli Tim (2018). Hto znaye, yakim bude majbutnye / Per. z angl. Yuliya Kuzmenko. K. Nash format.448.
Voronkova V.H. (2019). Cifrova ekonomika & cifrovij menedzhment informacijnogo suspilstva // Zbirnik materialiv XIII Mizhnarodnoyi naukovo-praktichnoyi konferenciyi «Upravlinnya socialno-ekonomichnim rozvitkom regioniv ta derzhavi» / [za red. A.V. Cherep]. Zaporizhzhya : Vidavnictvo ZNU. 20-21.
Cherep Alla, Voronkova Valentina, Nikitenko Vitalina, Azhazha Marina, Muc Luaj (2019). Cifrova kultura (finteh) yak chinnik pidvishennya efektivnosti ekonomiki ta biznesu v umovah tehnologichnoyi revolyuciyi 4.0 // Mizhnarodna naukovo-praktichna konferenciya «Eastern european conference of management and economics» (Eecme 2019) 24 travnya 2019 roku. Visha Shkola Biznesu v Lyublyani. Lyublyana, Sloveniya.93-97.
Shvab Klaus (2019).Chetverta promislova revolyuciya, Formuyuchi chetvertu promislovu revolyuciyu. Harkiv : Klub simejnogo dozvillya. 426.
Kelli Kevin (2018). Nevidvortne. 12 tehnologij, sho formuyut nashe majbutnye. / per. z angl. Nataliya Valevska. K. : Nash format. 304.
Gudmen Mark (2019). Zlochini majbutnogo / Per. z angl. I.Mazarchuk, Ya.Mashiko. Harkiv: Vid-vo «Ranok»: Fabula.592.
Voronkova V.H. (2019). Cifrova ekonomika & cifrovij menedzhment informacijnogo suspilstva // Zbirnik materialiv XIII Mizhnarodnoyi naukovo-praktichnoyi konferenciyi «Upravlinnya socialno-ekonomichnim rozvitkom regioniv ta derzhavi» / [za red. A.V. Cherep]. Zaporizhzhya: Vidavnictvo ZNU. 20-21.
Cherep Alla, Voronkova Valentina, Nikitenko Vitalina, Azhazha Marina, Muc Luaj (2019). Cifrova kultura (finteh) yak chinnik pidvishennya efektivnosti ekonomiki ta biznesu v umovah tehnologichnoyi revolyuciyi 4.0 // Mizhnarodna naukovo-praktichna konferenciya «Eastern european conference of management and economics» (Eecme 2019) 24 travnya 2019 roku. Visha Shkola Biznesu v Lyublyani. Lyublyana, Sloveniya.93-97.
Voronkova V.H. (2004). Municipalnij menedzhment: navchalnij posibnik. Kiyiv: VD «Profesional». 256.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Oksana Buhaichuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу