ІННОВАЦІЇ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ ІНДУСТРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.26661/hst-2022-12-89-17Ключові слова:
індустрія гостинності, сервіс, інновації, екопродукти, тренди, технології, дизайнАнотація
Успіх у веденні бізнесу залежить від вчасного реагування на потреби ринку в модернізації та задоволенні назрілих потреб споживачів, у підтримуванні екологічних трендів у харчуванні. Метою роботи є визначення міжнародних інноваційних трендів у готельно-ресторанній індустрії, а також аналіз, дослідження та визначення затребуваності екопродукції у споживчому секторі України. У готельно-ресторанному бізнесі є низка вагомих розробок, серед яких праці Архіпова В. В., Калашникова О. Ю., Карпенка В. Д., Мостової Н. О., Нечаюк Л. І., Новикової О. В., П’ятницької Г. Т., Сірого В. М. та ін. Завдання, які потребують вирішення: 1. Аналіз технічних сервісів та особливостей міжнародних трендів інноваційного розвитку у готельно-ресторанній індустрії. 2. Аналіз переваг виробництва органічних продуктів в Україні, а також дослідження ринку еко-продуктів для постачання у ресторани. Методами дослідження було обрано метааналіз інформаційних джерел, емпіричні спостереження, системний підхід. Постановка проблеми: проаналізувати міжнародні інноваційні тренди у сфері готельно-ресторанної індустрії. Результат дослідження. Сучасний ресторан, клуб чи кав'ярня сприяє комфортному проведенню часу. У готельно-ресторанній індустрії завжди в тренді оригінальне подання та оформлення страв. У елітних ресторанах частують молекулярною кухнею. У дизайні інтер’єру популярним стає скандинавський стиль. Піклування про здоров’я споживачів стало черговим популярним трендом. Ресторани та кав’ярні закуповують екопродукцію з фермерських угідь, де вирощують овочі, фрукти без використання хімічних добавок, доглядають за тваринами. Адресне обслуговування відвідувачів включає люб’язність, ввічливість, комунікабельність, розуміння та персональний підхід з боку обслуговуючого персоналу. Впровадження інновацій та digital-технологій сприяє збільшенню кількості відвідувачів, розширенню асортименту продукції та способів її подачі, а також пошуку нових оригінальних рішень. Інновації в готельно-ресторанній індустрії сприяють гарантованому успіху у готельно-ресторанній індустрії.
Посилання
Борисова, О. В. Механізм реалізації інноваційної політики підприємств ресторанного господарства. Соціально-економічні реформи у контексті інвестиційного вибору України: V міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 травня 2008 р.: Зб. наук. пр: у 3 т. Дніпропетровськ: 2008. ПДАБА. Т. 3.
Венгерська, Н. С., Воронкова, В. Г., Бескоровайна, Л. В. & Череп, А. В. Використання креативних цифрових технологій у сфері туризму під час пандемії COVID-19: економічні і соціальні наслідки. Humanities studies: Collection of Scientific Papers. Zaporizhzhiа: Zaporizhzhia National University, 2021. 7 (84).С.91-101.
Venherska, Natalia, Voronkova, Valentyna, Cherep, Alla, Cherep, Oleksandr & Bezkorovaina, Larysa. Directions of creative technological digital transformation in touristic field after the impact of the COVID-19 pandemic. Humanities studies: Collection of Scientific Papers / Ed. V. Voronkova. Zaporozhye : Publishing house «Helvetica», 2021. 9 (86). С. 168-179.
Voronkova, V. The formation of the concept of noosphere development of modern society in the conditions of information society. Philosophy and Cosmology. 2016. 16 (16), 179-189.
Давидова, О. Ю. Формування системи інноваційного управління розвитком підприємств готельно-ресторанного господарства. Бізнес Інформ. № 11. 2017.
Данько, Н. І. Основи готельно-ресторанної справи: навч. посібн. Харків: ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2017. 288 с.
Журавльова, С. М. Стратегія інноваційної діяльності на підприємствах готельного господарства.Економіка. Управління. Інновації, 2012. № 2 (8).
Ковешніков, В. С. Організація готельно-ресторанного господарства: навч. посіб. Київ: вид-во Ліра, 2017. 564 с.
Кравець, О. Інноваційні впровадження та їх вплив на підприємства готельного господарства. Інноваційні процеси і їх вплив на ефективність діяльності підприємства». Ч 1. Київ.: НМЦ «Укоопосвіта», 2016. 184 с.
Максимовська, Н. О. Анімація дозвілля як засіб соціального розвитку особистості в соціумі, що глобалізується. Вісник Харк. держ. академії культури, 2012. Вип. 35.
П'ятницька, Г., Григоренко, О. Сучасні проблеми інноваційного розвитку ресторанного господарства України. Вісник КНТЕУ, 2005. № 1. С. 5-11.
Rybalchenko, Nina, Bilohur, Stanislav, Oleksenko, Roman, Voronkova, Valentyna, Verkhovod, Iryna. Clasterization tendences of Ukraine's tourism sphere and way out of the COVID-19 pandemic crisis. REVISTA DE LA UNIVERSIDAD DEL ZULIA. 3ª época. Año 12 N° 34, 2021. P. 60-75.
Степова, С. В., Когут, А. Л. Доцільність застосування інформаційних технологій в ресторанному бізнесі. [Електронний ресурс]. Реж. доступу: http://www.rusnauka.com/3_ANR_2014/Informatica/3_153623.doc.htm
Стукальська, Н. М., Кудлай, А.А., Калініченко, Т. П. Перспективи застосування цифрових екранів «Digital Signage» в готелях [Електронний ресурс].
Реж. доступу: https://www.sworld.com.ua/konfer47/12.pdf.
Тарароїв, Я. В. Науково-технічний прогрес і соціально-культурні 390 трасформації / Філософія в сучасному світі: Матеріали міськ. міжвуз. науково-практ. семінару, 20-21 лист. 2015 р. Харків: «Точка», 2015. 129 с.
Усіна, А. І., Давидова, О. Ю., Сегеда, І. В., Кононенко, Т. П. Організація послуг харчування. Організація послуг харчування: Підручник. Xарків: ХНУМГ, 2014. 183 с. URL:https://tourlib.net/books_ukr/usina-oph.htm.
Чаплигін, О. К., Сук, О. Є. Трансгуманізм у сучасному людинознавстві: перспективи і виклики / Філософія в сучасному світі: Матеріали міськ. міжвуз. науково-практ. семінару, 20-21 лист. 2015 р. Харків: «Точка», 2015. 129 с.
Шаповалова, О. М. (2013). Інноваційна діяльність, як основа підвищення конкурентоспроможності готельного господарства. Вісник Східноукр. нац. ун-ту імені В. Даля, 2013. № 16.
Ledford, J. What Is Smart Luggage?. Lifewire, 2019. https://www.lifewire.com/smartluggage-4156871.
Cherep, А. V., Voronkova, V. H., Kurdupa, V. S. Assessment of the competitiveness of Ukraine and the quality of life of the population. Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. Видавничий дім «Гельветика», 2021. № 1 (49). P.79-83
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу